Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein ajattelet omaa kuolemaasi?

Vierailija
14.01.2010 |

Ja häiritseekö sinua tieto siitä, että saatat lakata olemasta vaikka huomenna tai vuoden päästä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pelkään mieheni tai minun kuolemaa. Että kaikki menee palasiksi juuri kun on niin kivaa. Haluan elää niin vanhaksi, että näen lapseni naimisissa ja isinä ja äiteinä, en halua kuolla ennen sitä. Ehkä kerran kuussa tulee tuo ajatus.

Vierailija
2/5 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskovalle ihmiselle kuolema on voitto. Silloin pääsen taivaaseen Jeesuksen luokse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pelkään mieheni tai minun kuolemaa. Että kaikki menee palasiksi juuri kun on niin kivaa. Haluan elää niin vanhaksi, että näen lapseni naimisissa ja isinä ja äiteinä, en halua kuolla ennen sitä. Ehkä kerran kuussa tulee tuo ajatus.

Samasta syystä mulla kuin tälläkin kirjoittajalla. Sen verran piinavalta ajatus omasta kuolemasta kuitenkin tuntuu (ja on kyllä tuntunut jo niin kauan kun on ollut lapsia) että henkivakuutukset on viimeisen päälle. Että eivät ainakaan taloudellisesti kärsi jos muuten kärsimään joutuvatkin.

Vierailija
4/5 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryn taivaaseen Jumalan luokse. En pelkää kuolemaa, sehän on vain muutto parempaan paikkaan.

Vierailija
5/5 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskovalle ihmiselle kuolema on voitto. Silloin pääsen taivaaseen Jeesuksen luokse.

koskaan ei joudu tuntemaan sitä valtavaa pettymyksen ja tyhjyyden tunnetta, mikä tulee siinä vaiheessa kun esim. tajuaa että turha kirjoittaa joulupukille tänä jouluna, eikä kiltteydelläkään saa mitään lisäarvoa.