Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fluoksetiini (Seronil, "Prozac") pelasti mut takas elävien kirjoihin!

Vierailija
24.12.2009 |

Olin kuukauden ihan pois pelistä, ihan kauhean lamauttavan ahdistuksen vallassa. Nyt on sellainen olo että mikään ei haittaa. IHANAA! :D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ottaisi lääkettä palautuisiko ahdistus?

Viekö tuo lääke tunteet pois? Pystytkö nauttimaan kivoista asioista, iloita arjen pienistä iloista jne.

Itse söin aikoinani jotain lääkettä joka vei tunteet pois ja samalla ahdistuksenkin, mutta olo oli kuin olisi kehonsa ulkopuolella. En osannut tuntea mitään. Kun tein jotain asiaa mistä olin ennen nauttinut en vaan saanut sitä onnen tunnetta ja se harmitti, mutta en pysytynyt suremaankaan asiaa tai harmistumaan. Tosi epätodellinen olotila. Ihanko ei olisi kehossaan läsnä.

Vierailija
2/8 |
24.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan nämä uudentyyppiset masennuslääkkeet EIVÄT aiheuta riippuvuutta.

Tämä lääke ei ole vienyt mun tunteita pois. Pystyn tuntemaan iloa pienistäkin asioista, enkä koe, etten olisi oma itseni tai että oloni olisi epätodellinen. Hillitön täysin ylisuureksi painunut ahdistus on poissa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen puolestasi:)

Vierailija
4/8 |
24.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Lääke!

Söin itse vuoden. pääsin helposti eroon, vaikka lopetin kuin seinään. Ei tullut aloittaessa sivuoireita eikä lopettaessa vierotusoireita.

Auttoi siihen, että aallonpohjat ei ollut niin pahoja, tasasi tunteita ja sitten antoi jaksamista enempi.

Suosittelen!

Vierailija
5/8 |
24.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei tunnu miltään, täysin tunnevammainen nykyään, väsyttää koko ajan, uniongelmia.. Saispa vain maata sängyssä ja itkeä.

Vierailija
6/8 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaa aivojen serotoniinin puutteen. Hyvä lääke masennukseen, paniikkiin ja ahdistukseen.

Vierailija
7/8 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan täällä Prozac ilman reseptiä ja ei ole ollut ongelmia.

Vierailija
8/8 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo! Jos tulee euforiaa. Itselleni tuli hypomania.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän