Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joita oksettaa ajatus suuseksistä?

Vierailija
14.01.2010 |

Tuossa alemmassa ketjussa joku kuvaili tarkkaan, kuin ottaa mieheltään suihin. Mua alkoi oksettamaan...(0len tosin raskaana)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hän innostuu niin saattaa ottaa hiuksista kiinni ja ränkyttää päätäni kalua vasten.. Sitten yökin. Samalla pyytelee anteeksi mutta jatkaa vaan.

Hän työntyy liian pitkälle ja käsittelee päätäni kovakourasesti (kuten runkkaisi) En pidä suihinotosta. vastenmielisintä puuhaa mitä tiedän.

meiningistä. Lisää vain kiimaa jos nainen välillä oksentaa.

Vierailija
2/14 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän ei ole hyi? Ja pillu on puhtaampi kuin mulkku? Minua saa nuolla joo. Kunhan ei työnnä kaluansa suuhun. Voi että mitä mammoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan mielellään suihin ja nielen myös (jos ei sitten siirrytä siitä rakastelun puolelle). Upeaa hommaa, sillä voi antaa toiselle nautintoa vaikka kuukautisten aikana tai jos muuten ei seksi maistu. No, minua kyllä alkaa tekemään mieli joka kerta, kun otan suihin.

Nautin myös siitä, että mieheni antaa minulle suuseksiä. Osaa tehdä homman juuri oikealla tavalla..

Vierailija
4/14 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nytkätelevää elintä joka päättäväisin elkein sykähtelee kielenpäällä ja purkauttelee elämännestettään aina nieluun saakka.

Toisaalta mukava ajatus myöskin tuo kankean kova tahdosta riippumaton kalu tiukasti suolessa sykähtelemässä rakkauden säveltään.

Mut määpä oonkin jalomielinen tyttö :) ja tykkään kaluista.

Vierailija
5/14 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nytkätelevää elintä joka päättäväisin elkein sykähtelee kielenpäällä ja purkauttelee elämännestettään aina nieluun saakka. Toisaalta mukava ajatus myöskin tuo kankean kova tahdosta riippumaton kalu tiukasti suolessa sykähtelemässä rakkauden säveltään. Mut määpä oonkin jalomielinen tyttö :) ja tykkään kaluista.

Kaikkien miesten kalut ei haise eikä maistu juustolta..

Vierailija
6/14 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. Se on lempihommaani ja mieheni kehuu ettei tiedä parempaa suihinottajaa.

Vierailija
7/14 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

verratessaan sinua ?

mieheni kehuu ettei tiedä parempaa suihinottajaa.

Vierailija
8/14 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hän innostuu niin saattaa ottaa hiuksista kiinni ja ränkyttää päätäni kalua vasten.. Sitten yökin. Samalla pyytelee anteeksi mutta jatkaa vaan.

Hän työntyy liian pitkälle ja käsittelee päätäni kovakourasesti (kuten runkkaisi) En pidä suihinotosta. vastenmielisintä puuhaa mitä tiedän.

Vierailija
9/14 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostun ottamaan poskeen vasta kun mieheni suostuu ottamaan jonkun toisen kalun poskeen. Tahdon että mies kokeilee ensin miltä se tuntuu. Että onko kivaa.. Tähän mennessä ei ole suostunut joten en minäkään anna.

Vierailija
10/14 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus exälle sitä tein, kun hän vaatimalla vaati, ja minä olin niin epätoivoinen ja epävarma nuori tyttö, että oikeasti uskoin, että on pakko. Itkin ja oksensin joka kerta, mutta sepä ei exää haitannut. "Kyllä sä siihen sit ajan kans totut." Ex ei kuitenkaan koskaan antanut suuseksiä minulle, enkä muutenkaan ollut sitä saanut koskaan. Joskus exältä kysyin, miksi mun täytyy häneltä ottaa suihin, mutta hänen ei tarvitse mulle antaa suuseksiä, niin kuulemma siksi, että suihinotto kuuluu normaaliin seksiin, mutta pillun nuoleminen ei, vaan sitä tekee vaan jotkut pervot ja kieroutuneet miehet.

Nykyiselle miehelleni kerroin jo meidän seksielämän alkuvaiheessa, etten siitä tykkää, ja kerroin kokemukseni exän kanssa. Jossain vaiheessa suostuin kuitenkin kokeilemaan muutaman kerran, mutta ei se siitä miksikään ole muuttunut, ällöttää koko ajatuskin. Onneksi mies ei pakota, eikä valita siksi. Hän sanoo, että koska rakastaa mua, ei tahdo mun joutuvan tekemään mitään sellaista, mistä mulle tulee vaan paha olla. No, on tämä mies kyllä sen verran pervo ja kieroutunut, että mulle kuitenkin antaa suuseksiä, vaikken sitä edes pyydä.

Vierailija
11/14 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varsinkin nyt.. synnytyksestä on nyt kuukausi ja vonkaus alkoi jo viikon jälkeen. ja kun ei yhdyntään pystyny ainakaan niiltä kivuilta, niin kuulemma suuseksiä olis sitten saatava, joka päivä ja moneen kertaan, ja loppuun asti. vähempikin etois... :(

Vierailija
12/14 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku, keneltä ottaa suihin :/ on lempipuuhaani !

Vierailija
13/14 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee todellakaan mieli imeä itse munaa, kun vauva haluaa tissiä kerran parissa tunnissa :(

Vierailija
14/14 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi kuka ei ymmärrä! On sitten raskaana tai ei niin yök!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi