Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teitä, joille avioero tullut täysin yllätyksenä??

Vierailija
14.01.2010 |

Musta tuntuu että meille tulee ero. Lapsia on. Mieheni on ihan väärä ihminen mulle, mä en ole tuntenut mitään sitä kohtaan moneen vuoteen ja sille riittää vaan se että mä hoidan lapset ja kodin, on ihan tyytyväinen olemattomaan parisuhteeseen, reppana. Ihmistä ei voi muuttaa, enkä enää edes halua!

Kerotkaa tuntemuksia vastaavassa tilanteessa jommalla kummalla puolella olleena.. yritän ymmärtää...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei avioero mulle tullut yllätyksenä eikä olis pitänyt miehellekään tulla, mut niin vaan tuli. Ongelmista olin yrittänyt puhua ja kirjoittaa, mutta mitään rakentavaa keskustelua en ukon kanssa saanut aikaiseksi. Yks ilta sit ilmotin sille samalla, kun vein kaupungille illanviettoon, et muutan tänään pois. Ja niin tein. Olin vuokrannut asunnon ja muutin saman iltana patjan kanssa sinne. Lapsia meillä ei ollut. Miehelle ero oli täydellinen yllätys. Myöhemmin sanoi, et ottanut mun juttuja tosissaan eikä ollut kuunnellut ja katui syvästi, mut takaisin ei mua saanut. Koska ei ihmistä tosiaan voi muuttaa. Ehkä hetken aikaa olisi mennyt hyvin, kun mies olisi yrittänyt olla joku muu ja sit taas vähän ajan päästä olsi oltu samassa tilanteessa, kun ei enää olis jaksanut näytellä. Ja meillä siis myös mies oli täysin tyytyväinen olemattomaan parisuhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä