Kasvojen alueen puutumisoireet.. (ov)
Hei,
Mistä voisi johtua kasvojen alueella tapahtuvat puutumis- ja nykimisoireet. Minulla on viimeaikoina nykinyt kovasti elohiiri toisen silmän ympärillä. Kasvoja ja kielen ulkosyrjiä pistelee usein. Voisiko niskassa oleva kireys aiheuttaa tällaista? Kohtalotovereita? Mikä on auttanut?
Kommentit (26)
Minulla kasvojen puutumista aiheuttaa bruksismi. Muitakin oireita kyllä.
Mulla oli vasen puoli päänahasta ja otsasta puuduksissa n. puoli vuotta. Olin sairaalassa tutkimuksissakin viikon. Mitään ei löytynyt. Niskajumia on hoidettu nyt 1,5 vuotta ja vasta nyt alkaa helpottaa.
En usko, että aivoinfarktia olisi noin pitkään kestettyään, mutta kannattaa käydä lääkärissä. Niskavaivat on hankalia kroonistuessaan.
Oletko ollut kolarissa tai sattunut muuta tapaturmaa, jossa niska olisi retkahtanut? Vamma voi alkaa oireilla vasta vuosien kuluttua.
Asutko jonkun tehtaan vieressä? minulle tulee tuollaisia oireita tehtaiden saasteista, kuten myös näppylöitä korvan taa
Mulla on ihan samoja oireita. Silmiä nykii ja nyt viime viikkoina ylähuuli on puutunut välillä.
Olen istunut liikaa ja tehnyt liian pitkiä työpäiviä ilman tavanomaisia taukoja.
voisi hyvin liittyä johonkin niskajumiin tai verenkiertohäiriöön liikunnan puutteen vuoksi.
Tai sitten johonkin virukseen...? Mietin borrelioosiakin.
Magnesiumin puute.