Oletko koskaan tehnyt rikosilmoitusta?
Kommentit (13)
kun autooni murtauduttiin. Eipä mitään, ei ne kiinni jääneet. Omavastuun jouduin maksamaan tietysti ja auto pajalle.
Kunnianloukkauksta. Oikeuteen mennään.
huutismyyjä myi p*****. Sain rahani takaisin heti kun poliisi soitti myyjälle.
Autoani päin ajettiin parkkipaikalla ja itse näin kaiken parvekkeelta.
Ei se patu tainnut edes tajuta että parkkeerasi autonsa pitkin mun auton kuvetta.
Otin kuvat, kävin laitoksella, jonkun ajan päästä istuttiin oikeudessa ja "voitin".
saatiin asia hoidettu nopeasti, ei siis tarvinnut muuuta.
ei siitä mitään seurannut, paperin tarvitsin vakuutuksen saamista varten.
Pyörästä ei mitään sittemmin kuulunut.
Mun ikkuna oli rikottu. Huoltomies kehoitti tekemään siitä rikosilmoituksen ja sen tein, tekijää ei koskaan löytynyt.
Mä veikkaan että oikea kohde oli mun yläpuolella asuva juoppopariskunta.
Itse en ollut onneksi paikalla kun se oli tapahtunut. Lapsi oli isällään ja mä olin illalla lähtenyt kaverin luokse Espooseen ja jäin sinne yöksi. Seuraava päivänä tuli kotiin ja huomasin tapahtuneen. Onneksi oli vain toinen iso ikkunalasi rikki niin että sisäpuolen (tietenkin) oli ehjä. Lauantaina tulin siis kotiin ja maanantaina se korjattiin. Sunnuntai oli siitä ikävä päivä että mun lapsi tuli kotiin ja sitten sai sille selittää miksi on ikkuna rikki. Pitkän aikaa kyseli asiasta ja pikkasen pelkäsi että joku tulee ja taas rikkoo ikkunan.
kyntensä kasvoihini ravintolaillan aikana kun olin tanssinut hänen exänsä kanssa.
Kesäyönä olin kävelemässä baarista kotiin, kun tuntematon mies hakkasi minut. Onneksi paikalle sattunut auto kesketti homman.
Sattuman kautta mies saatiin kiinni myöhemmin ja joutui maksumieheksi.
Ekalla kerralla vuokralaiset varasti huonekalut. Kuulustelujen jälkeen palauttivat tavarat.
Tokalla kertaa mun nimi oli väärennetty valtakirjaan talokauppoja varten. Oikeuteen mentiin ja voitin.
-lastenvaunuvarkaasta piti ilmoittaa, että sain vakuutuksesta korvauksen
- miestä uhkailleesta tutusta ilmoitin poliisille
- olemattoman koiran myyjästä ilmoitin- nuori perheellinen nainen- väitti itseään poliisin vaimoksi- ei jäänyt kiinni, koska säälin häntä ja jätin osoiteen ilmoittamatta
liikenneonnettomuudesta, jossa syyllinen pakeni paikalta. Sain korvauksia