Vihdoinkin kaksi viivaa!!!!
Ihanaa!!! Testin ikkunaan piirtyi kaksi selkeää viivaa 9 kuukauden odottamisen jälkeen!!=) Haluaisin mennä kiljumaan pihalle tämän ilouutisen, mutta hihkun tämän nyt teille...;)
Kommentit (12)
Itsellä meni puoli vuotta ja nyt menossa rv 8. On tää ihanaa! Huolettaa tietysti, mutta myös luotan, että kyllä tää kestää, kaikki menee hyvin... :)
pelättäävää sulla riittää niin kauan että kuolet. lapsi voi kuolla minä päivänä hyvänsä. iloitse siis jokaisesta päivästä!
Onnea paljon!
Itse meilkein vuosi sitten kirjoitin ihan vastaavan aloituksen, nyt kohta 3 kk vauva on tuossa tissillä. :) Yritystä meillä oli 8 kk. Nauti!!!
meillä oli yritystä melkein vuosi ja nyt "vauva" on jo yli vuoden...
Älä välitä ilkeistä kommenteista vaan jätä omaan arvoonsa.
Samaa kahta viivaa odotellaan täälläkin kovasti. Kohta 7 kk takana.
miltä se tuntuu? itse tuskin saan koskaan kokea ;( kerro mulle, jos pystyt kuvailemaan
Oi sinua onnellista, hieno juttu!:)
Nyt sitten vaan miettimään elämää eteenpäin ja nauttimaan kaikesta mitä raskaus tullessaan tuo.
Itselläni eka menossa, viikolla 15 ollaan:D
JIBBIIIIIII!
Totta, kaikkea voi sattua ja keskenmenon riski on olemassa, mutta silti nuo kaksi viivaa ovat osoitus siitä että mahdollisuus lapseen on saatu.=)
Kaikkea toki tapahtuu, kaikkea ikävää monestikin! Sitä kun ei voi tietää. Joten nauti nyt ja toivotaan että kaikki menee askel askeleelta hyvin. Murehdi jos tulee aihetta, sitä ennen: JUHLI ja ole ONNELLINEN!
Siitä se huoli vasta alkaakin. Kunhan tuosta huumasta pääset niin mietit seuraavaksi, että onko siellä mahassa mitään vai onko tuulimuna. Sitten pelkäät keskenmenoa yms ;) Tällaista tämä on äidiksi tuleminen.