Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian väljä "se"

Vierailija
13.01.2010 |

Löysin mielenkiintoisen jutun aiheesta:

http://www.mtv3.fi/helmikauppa/seksikasta.shtml?862525

Erityisesti seuraavat toteamukset mietityttävät:

"Ihmisen koko keho on seksuaalinen elin, johon emätin ja penis kuuluvat yhtenä osana, hän sanoo. – Tärkeintä ei ole elimen koko vaan se, miten sitä käytetään. Nautintoa voi tuottaa ja saada hyvin monella tavalla, kunhan kekseliäisyyttä ja innostusta riittää. "

Eli tärkeintä ei ole peniksen eikä emättimen koko, koska yhdyntä ei ole ainut tapa rakastella?

Entä jos yhdyntä on omasta mielestä niin tärkeä osa seksiä, että haluaisi sen tuntuvan joltain?

Kaikki naiset eivät saa yhdynnästä nautintoa, vaikka heidän pillunsa olisi ihan normaalin tiukka. Entäs miehet? Monenko miehen mielestä on kiihottavaa harrastaa jotain korvikeleikkejä siksi, kun yhdyntä ei tunnu miltään? Itse en haluaisi, en todellakaan.

"Naiselle, jonka puoliso ei halua lähteä seksiseikkailuun mukaan ja syyttää seksiongelmista naista ja naisen elimen kokoa, Brusilalla on selkeä neuvo:

– Lähde pois suhteesta. Älä suostu silpomiseen. Mieti, oletko sinä kumppanillesi tärkeä ihmisenä vai pelkkänä tavaran kantotelineenä.

"

Miksi emättimen väljyyttä on pakko vähätellä ongelmana? Eikö se voi olla todellinen ongelma? Antaisiko miesgynekologi erilaisen neuvon naiselle? Esimerkiksi neuvon treenata pimppilihaksia? Miehen on siis ikäänkuin pakko muuttaa luonnollisia taipumuksiaan yhdyntäkeskeiseen seksiin.

Jos yhdyntä ei tunnu miltään, on pakko tyytyä masturbointiin tai käsi/suuhoitoon. Itse gynekologina ehdottaisin anaaliseksiä, joskus se tuntuu paremmalta kuin pimppiseksi. Onpa moni nainenkin tunnustanut tykkäävänsä siitä ja saavansa orgasmeja.

Miksi gynekologi on pätevä arvioimaan yksilöllisiä seksitarpeita ja suhteen tilaa?

Gynekologit ovat tietääkseni enemmän kiinnostuneita emättimen toiminnasta mielessään terveysnäkökohdat, inkontinenssi, laskeumat ym. he eivät voi ottaa kantaa siihen, miten jonkin yksittäisen asiakkaan mies kokee naisensa uudet mittasuhteet saaneen emättimen.

Ja ennen kaikkea: miksi naisesta tulee "pelkkä tavarankantoteline", kun mies ei ole tyytyväinen seksin tuntemuksiin ja JULKEAA (HYI OLKOON YÄK) tuoda sen julki?

Miksi moni suhde kaatuu siihen, että mies ei osaa sängyssä huomioida naista? Eikös mies esineellistetä silloin "mulkunkantotelineeksi".

Näissä tilanteissa miehestä voi tulla jopa "aisankannattaja". Yllättävän moni nainen tälläkin palstalla harmittelee, kun mies on esileikkejä harrastamaton "minuuttimuna".

Kohtuuttomia vaatimuksia esitetään siis puolin ja toisin. On kohtuutonta odottaa, että ihmisellä olisi vielä nuorena perheellisenä tyydyttävä seksielämä. Monella se on ehkä enemmänkin SIEDETTÄVÄ.

M34

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuo neuvo häipyä epätyydyttävästä suhteesta on paras, mitä voit saada.

Sen verran paljon on näitä sun ruikutuksiasi milloin minkäkin keskustelun yhteydessä, että usko jo, ei siitä mitään tule.

Kaikilla naisilla se väljyys ei siitä häviä, vaikka miten treenaisi, sori vaan. Sitä paitsi näin naisena sanoisin, että jos mun mieheni valittaisi tässä määrin kuin sinä, aina samasta asiasta, ei todellakaan kiinnostaisi sen enempää seksi kuin tehdä asialle yhtään mitään. Tulisi sellainen olo, ettei mulla oikeastaan olisi muuta virkaa kuin olla se "tavarankantoteline".

Vierailija
2/3 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin aiheesta ihan ensi kertaa.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On suhteessani muitakin ongelmia. En valita aina samasta asiasta. Toisaalta suhteessani on 99% asioita, joista ei ole mitään valitettavaa.

Enkä edes valita tästä asiasta vaimolle. Mistä niin päättelet, että valitan?

AP

Sitä paitsi näin naisena sanoisin, että jos mun mieheni valittaisi tässä määrin kuin sinä, aina samasta asiasta, ei todellakaan kiinnostaisi sen enempää seksi kuin tehdä asialle yhtään mitään. Tulisi sellainen olo, ettei mulla oikeastaan olisi muuta virkaa kuin olla se "tavarankantoteline".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi