Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka hoiti lapsianne hääpäivänänne???

Vierailija
13.01.2010 |

Eli kysymys teille, joilla oli jo lapsia kun menitte naimisiin. Kuka hoiti tai piti huolta lapsistanne juhlapäivänä? Ja kun ilta koitti niin kuka vei lapsenne nukkumaan ja oli heidän kanssa? Miten järjestitte nämä? Koska mummot ja vaarit haluaa varmaan osallistua vielä juhlaan illallakin?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenhoitaja. Hän hoiti lapset hääpäivänä ja sen jälkeen, kun lähdettiin saman tien pienelle häämatkalle.

Vierailija
2/12 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puki ja viihdytti lapsia n 2h ennen häitä, toi paikalle ja huolehti lapset meitä vastaan kun musiikki alkoi jne. Äitini piti puheen, jolloin esikoinen 5v ilmoitti, että on kakkahätä. Ujo tyttö ei muita avuksi huolinut. Illalla äiti vei lapset nukkumaan omaan hotellihuoneeseensa ja meillä aikuisilla siis kahdenkeskinen hääyö sviitissä. Aamulla puol kymmenen mentiin yhdessä aamupalalle ja siitä eteenpäin hoitovastuu taas meillä. Häämatkalla ei vielä olla oltu. Häistä aikaa 2v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään. Ei kai häissä omia lapsia ole.

Vierailija
4/12 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlittu, mutta mummo hoitaa. Päiväunien toteutus on vielä arvoitus. Illalla otamme lapsen itse ja menemme koko perhe kotiin nukkumaan ja jätämme vieraat juhlimaan.

Vierailija
5/12 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun me käytiin maistraatissa naimassa päivällä

Vierailija
6/12 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoiti juhlissa ja otti juhlista mukaansa ja lähtivät aiemmin ja tulivat meille kotiiimme.

Vierailija
7/12 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sovittu, että juhlapaikalla vanhempani, siskoni ja siskoni tyttö katsovat meidän 2 vuotiasta vuoronperään, oli toki meidän sylissä syömässä myös hääkakkua. Illalla äitini lähti lapsen kanssa juhlista kotiinsa yöksi.

Mietin itekin silloin kovin, että olisinko hommannut jonkun ulkopuolisen hoitajan, mutta ei olisi varmasti suostunut lähtemään esim. nukkumaan ihan vieraan kanssa. Riippuu mielestäni paljon lapsen/lasten iästä, että miten asian voi hoitaa. Äitini ei ollut harmissaan, että 'joutui' lähtemään lapsen kanssa pois, (ei ainakaan myöntänyt) ja olivathan he siellä kuitenkin yli iltayhdeksään.

Vierailija
8/12 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hoidettiin hääpäivänä, häämatkan ajaksi lapsi meni exälle.

Vierailija
9/12 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menimme naimisiin maistraatissa. Häämatkalla lapsi oli isovanhemmilla.

Vierailija
10/12 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minäkin mielelläni hoidan lapseni itse, mutta mietin vaan noita käytännönjärjestelyjä... Ei oikein taida onnistua vieraiden vastaanotto (yli 100hlö) ja vahtia 3v. ja 4v. lapsia kun innoissaan tutkivat juhlapaikkaa tms.. Tuntuu myös epäkohteliaalta vieraita kohtaan jos joku pitää puhetta ja lähden keskenkaiken seikkailemaan lapsen perässä tai alkaa komentamaan... Joten mietin tässä, mikä olisi paras käytännönjärjestely... Ja joo, meidän lapset osaavat kyllä pääasiassa käyttäytyä, osaavat olla ravintolassa jne. mutta silti en uskalla luottaa siihen..

Vierailija
11/12 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidämme myös itse rakkaista lapsistamme huolta myös juhlapäivänä=) vastuuta ei ole tarkoitus siirtää kokonaan muille =)

Vierailija
12/12 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinaan itse hyvän ystävän tädin häissä hoitamassa 5 kk ikäistä vauvaa. Se oli ihan hyvä järjestely, kun tunsin valmiiksi ainakin osan vieraista. Minut oli palkattu hommiin puoleksitoista vuorokaudeksi, ja hoidin vauvan valokuvauksiin yms aikataulujen mukaan. Olihan se aika mielenkiintoinen pesti, kun tavallaan olin aika suuressa osassa vauvan kanssa, enkä kuitenkaan kuulunut mitenkään lähisukuun, mutta toisaalta, jos lähipiiristä löytyy joku luotettava ja kykenevä henkilö hoitamaan lasta, niin hyvähän sitä lapsenhoitovastuuta on vähän jakaa. Sillä siinä häslingissä, jos yksi jos toinen hoitaa lasta, niin voi olla, että jossain vaiheessa ei kenelläkään ole mielikuvaa siitä, milloin on viimeksi syöty tai nukuttu päikkärit. Tuo kokemus oli hyvä jokaisen osapuolen kohdalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan