onko ketään joka pärjännyt pelkillä matkarattailla koko vauva-ajan?
Kommentit (7)
rattaat sai makuuasentoon, ja vauva nukkui sitten erillisessä pehmeässä kantokopassa rattaissa. Ihan hyvin selviydyttiin, vaikka ensin se vähän mietitytti. Se varsinainen vaunuaika on kuitenkin niin lyhyt, että päätettiin olla sijoittamatta rahaa kalliisiin vaunuihin.
Varmaan tosiaan riippuu millaiset tavat teidän perheellä on. Jos menette joka paikkaan autolla eikä lapsi nuku ulkona päiväunia, niin varmaan pärjää.
Ainakin täällä Helsingissä, jossa ei talvisin yleensä oo kauheesti lunta. matkarattaita saa myös kuomullisina ja sellaisina, jotka menee makuu asentoon. Matkarattaat on aivan älyttömän paljon kätevämmät kuin esim. vaunut. Ne saa helposti ja nopeasti kasaan, on helpompi nostaa korkeisiin juniin/busseihin, eikä vie tilaa kaupoissa, hisseissä ja muissa ahtaissa paikoissa.
oli kunnon kuomurattaat, ei vaunuja ollenkaan! Hyvin tyytyväinen päätökseen!!
jotka menee matkarattaina ja kunnon rattaina/vaunuina, niissä on molempien hyvät ominaisuudet. :)
Mun mielestä ihan matkarattaat ovat vähän huonot Helsingin kantakaupungissa, koska ne täryyttävät mukulakivissa ja ratikkakiskoissa vähän.
Perusmatkarattailla mä ymmärrän jotkut Mamas&Papas, Peg Perego Pliko, McLaren Techno -tyyppiset rattaat
Mutta jos pääsääntöisesti liikkuu jossain Jumbossa, niin ihan pikkupyöräisillä matkarattailla pärjäää kunhan selkänojan saa tosiaan 180 asteen kulmaan.
Jos olisin ostamassa nyt esikoiselle rattaita mä ostaisin jotain sellaista kuin Bugaboo, Britax Vigour, Maxi-Cosin Mura tms.
ollu tosi hyvät kaikilal kolmella vauvalla. En ymmärrä mihin ihmiset tarvitsee talon kokoisia (ja -hintaisia) vaunuja?
MEillä on Teutonia Timmyt