Ukko luulee että laitan tänään ruokaa, mutta turha luulo.
Minä en tee tänään yhtään mitään kotitöitä ja painun nukkumaan heti kun ukko tulee töistä.
Kommentit (14)
Mä oon joskus kokeillu tota, mutta ottaa vaan voileipää eikä sano mitään.
voipi olla akanvaihtoviikot. ukko parka painaa töissä ja sinä et hoida omia hommiasi. onko se ok?
laitapas nyt jotain oikein hyvää, vaikka lasagnea. helppoa ja nopeeta
vaikka lasagnea. helppoa ja nopeeta
ja helposti. Johan sen bolognesekastikkeen pitää hautua tuntikaupalla...
Asiat tärkeysjärjestykseen. Mitäs kotitöistä ja ruuanlaitosta kun saa istua leveen perseensä päällä nettikeskusteluissa.
Minua ei sinänsä kiinnosta sinun kotityösi ja ruuanlaittosi. Mutta voi olla ettei kiinnosta pian enää miestäsikään. Kukaan normaali mies ei katso tollasta vetelystä kauan. Löytyy ne ruuat ja vähän muutakin muualta sillä aikaa kun sinä kuorsaat tai roikut netissä.
Minä en tee tänään yhtään mitään kotitöitä ja painun nukkumaan heti kun ukko tulee töistä.
ketjun! Kuulehan, tuolla aikaisemmassa äitiyslomaketjussa on sulle paljon kysymyksiä, jotka kaipaa vastausta.
Millaisen ketjun sä seuraavaksi avaat, jonkin rasistisen kenties?
paistat jauhelihan ja sekaan mausteet ja tomaattimurskaa. noh ok valkokastike kestää jonkun aikaa, mut hyvää ja helppoa minusta
älä nyt tartu pikkuseikkoihin, tee jotain mikä sinusta on hyvää
pannaria? se ainakin nopeeta
en itsekään aina jaksa tehdä ruokaa, mutta ukko ei oo moksiskaan.
Sanoo ettei hälle tarvi palvella aina ja että saa itsekin otettua..
En näe siinä mitään pahaa.
Vissiin kaikki pitäs mennä jotenki muotin mukaan, että ukko kun käy töissä niin akka tiskaa, siivoaa, pesee pyykit, kokkaa ja on pylly pystyssä housut nilkoissa ku ukko tulee töistä niinkö?
kiva laittaa ruokaa perheelle. Mulle se on tapa osoittaa rakkautta!
Exälle en ois millään viitsinyt, mut sen kans haras muutenkin kaikki vastaan.
se on kurjaa ja tyhmää laittaa vain itselle.
Muille on kiva laittaa!
on pylly pystyssä housut nilkoissa ku ukko tulee töistä niinkö?
Mä menen jo ulko-ovelle vastaan, perä edellä. On siinä naapureilla kattelemista.
en itsekään aina jaksa tehdä ruokaa, mutta ukko ei oo moksiskaan.
Sanoo ettei hälle tarvi palvella aina ja että saa itsekin otettua..
En näe siinä mitään pahaa.
Vissiin kaikki pitäs mennä jotenki muotin mukaan, että ukko kun käy töissä niin akka tiskaa, siivoaa, pesee pyykit, kokkaa ja on pylly pystyssä housut nilkoissa ku ukko tulee töistä niinkö?
teen kotihommat kun mies käy töissä. En käyytäisi seksistä nimitystä "pylly pystyssä, housut nilkoissa" saat sen kuulostamaan siltä kuin et itse nauttisi siitä ollenkaan. Harmi jos näin on.
Ei mulle ainakaan oo mitenkään ylivoimaista siivota ja tehdä ruokaa yms muita kodin hommia, eihän niihin kulu kuin muutama tunti ja loppuaika onkin sit lapsien kans oleilua ja makoilua:)
Minusta kotona olo on ihanaa.
kyllä meillä kotona on seksiä ja itse joka päivä teen kotitöitä ja ruokaa myös mutta saattaa viikossa olla päivä tai pari kun en ruokaa laita eli pidän jonkinnäköistä taukoa :)
Ja ukkoni ei tästä ole moksiskaan..
Tuo vaan oli joku vertaus heitettynä tuohon loppuun että pitäisikö sen mennä sitten noin kaavan mukaan :D