Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisesta kakusta lapset tykkää??

Vierailija
13.01.2010 |

MItä kakun sisään ja päälle? Syökö lapset marsipaanikuorrutettuja kakkuja? Siis jotain upeita leppäkerttuja tms. vai onko parempi olla aika perinteinen kermakakku?

Monet sanoo ettei lapset syö kakkua, mutta poikani mukaan kaikilla synttäreillä on kakku.

Miten marsipaania kaulitaan? Ja värjätään?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakku voi siis olla ihan mikä tahansa, koska ei ne sitä kuitenkaan syö.

Vierailija
2/15 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkaa tuonne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta omat lapset ja tämän kaverit ovat pitäneet eniten ihan peruskakusta, hilloa ja banaania väliin, valmis kakkupohja, kermavaahtoa päälle + mansikoita, marsipaania tms.

Muut kakut eivät vain maistu näiden mielestä samalle. Lisäksi kakkupohjan pitää olla valmis, en tiedä miksi.

Samoin lapsethan usein pitävät eniten nakit/muusi tms simppelistä yhdistelmästä.

Vierailija
4/15 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastavat itse tehtyä täytekakkua missä välissä banaania ja mansikkahilloa (tai vaniljakastiketta)

kuorrutus tavallinen kerma tai suklaa

uppoaa! :)

mutta esim. mikään brita-kakku mis on se marenki päällä ni eivät suostu syömään

Vierailija
5/15 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marsipaanikakut mennyt aina meillä, kolmen lapsen kaverisynttäreillä. Yleensä n 10 lapsesta 1-2 ei halua kakkua ollenkaan, edes maistaa, muut sitten ottaa lisääkin.

Vierailija
6/15 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä omat lapsenikin sen päältä pois kaapivat.

Suklaakakku.

Esimerkiksi merirosvokirstun mallinen, jossa sisällä kultakolikoita ja muita aarteita.

Vierailija
7/15 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä omat lapsenikin sen päältä pois kaapivat.

Suklaakakku.

Esimerkiksi merirosvokirstun mallinen, jossa sisällä kultakolikoita ja muita aarteita.

siis pelkkää marsipaania.

Vierailija
8/15 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin huomaisit, että kirjoitan että minä ja lapseni emme tykkää.

Vierailija
9/15 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marsipaanikakut mennyt aina meillä, kolmen lapsen kaverisynttäreillä. Yleensä n 10 lapsesta 1-2 ei halua kakkua ollenkaan, edes maistaa, muut sitten ottaa lisääkin.

Ja takuulla ovat kokeilleet hyvin paljon erilaisia kakkuja, esimerkiski heidän mummonsa on leipuri, mutta valmis kakkupohja nyt on vain heidän mieleensä. Usko, tai älä. Eivät tarvitse hienompaa settiä.

Vierailija
10/15 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin huomaisit, että kirjoitan että minä ja lapseni emme tykkää.

Sanoinko että kaikki lapset tykkää?

Sanoin, että lapsiakin erilaisia, meillä (=meidän lapset) tykkää.

Vierailija
11/15 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja takuulla ovat kokeilleet hyvin paljon erilaisia kakkuja, esimerkiski heidän mummonsa on leipuri, mutta valmis kakkupohja nyt on vain heidän mieleensä. Usko, tai älä. Eivät tarvitse hienompaa settiä.

Ainakin terveellisempi vaihtoehto, ei lisä- ja säilöntäaineita.

Vierailija
12/15 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjeista saa hyviä vinkkejä. Itse tein oman version lakukakusta ja oli hitti!

Vierailija
13/15 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin terveellisempi vaihtoehto, ei lisä- ja säilöntäaineita.

Minua ei ainakaan kiinnosta leipominen yhtään sen enempää. Tosin en tiedä, ovatko lapseni paljon muita maistelleet. En usko, että monipuolisuuden puuttuminen kakuissa on muualta pois.

En pidä ruuanlaitoistakaan, käymme kyllä syömässä lasten kanssa ravintoloissa ja kokeilutan heille kaikenlaista. Kotona laitan perusruokaa, muun tekeminen ei kiinnosta.

Vierailija
14/15 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan tehdä ihan tavallisen mansikkakakun kermavaahdolla ja perinteisellä itsetehdyllä sokerikakkupohjalla ja laittaa vain kynttilöitä&nimen kakun päälle. Ainakin tiedän että lapseni ja minä tykkäämme siitä.

Mitenkäs näin tavlella mansikkat? Kaupan pakastemansikat, kun pitäisi keittää... Siis täytettä mietin?

ap

Vierailija
15/15 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti linkittää minun kirjoitukseeni?? Miten minä tai lapseni sinuun liitymme?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän