G: Mikä on mielestäsi pahinta pettämistä?
Kommentit (10)
jos mies pettäisi mua mun sukulaisen kanssa (onneksi suku on normaali eikä niin tekisi ikinä =)
(tunnen kyllä niitä jotka hässii vaimon siskoja, eipä siskollakaan paljoo järkeä päässä, yök)
tai ystäväni kanssa,
tai toisen miehen kanssa, se olisi aika järkytys.
tai pillua nuollessa pullahtaa suuhun vieraan miehen spermat.
Tuossa ehkä ne tärkeimmät.
Vois olla avioliitto katkolla sen jälkeen.
Tai sitten se, että pettäis toisen miehen kanssa. Eikä kyllä kukaan mun kaverikaan olis kiva.
lisää että toi tauti olisi kans aika paha ja varmaankin se pahin!!!
mies pettää luottamukseni, kertoo minun henkilökohtaisimpia asioitani, jotka olen uskonut vain hänelle, jollekulle muulle.
Jos mies todella vakavasti rakastuu johonkuhun toiseen, joka myös rakastaa häntä ja he aloittavat suhteen, eikä mies kerro siitä minulle heti.
Jos käy huorissa, eli käyttää naisia esineinä.
takia. olivat suhanneet selkäni takana 6kk, sen jälkeen kun muuttivat yhteen alkoi kylillä liikkua juttuja että minulle on tehty 3 aborttia ja minulla on suhde pomoni kanssa. Kumpikaan juttu ei ollut totta, edes yhtä aborttia en ole tehnyt. Silloin tunsin oloni niin petetyksi ja nöyryytetyksi.
Ja alkaa haukkua minua; kaikki mitä toinen tekee on paremmin. Valehtee seksistä, sitä ei muka ole.
Mies olisi jättänyt minut, mutta ei kelvannut toiselle. Itse piti tämä kaikki saada selville.
Ja vielä kauan tapahtuman jälkeen löytyy toisen naisen kuvia tietokoneelta.
Se oli aivan hirveää. Janon edelleen kostoa.
Samaten ajattelisi koko ajan naapuriin Tiinaa kun veivaa mua eli siis henkinen pettäminen.
jossa tekemisissä oltaisiin tiiviisti, olisi se pahinta. Tarkoitan siis, että suhde ei olisi pelkkä seksisuhde. Se tuntuisi varmaan pahimmalta. Kyllä "panosuhde" olisi kauheaa myös, mutta tuollainen "pitkä rakkaussivusuhde" on mielestäni pahinta.
Sivusuhde. Varsinkin, jos se suhde olisi sellainen mistä kaikki muut tietäsivät, ja minä en. Jos siis ystävät tietäisivät, eivätkä kertoisi.