Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla tippuu hiukset päästä!!!

Vierailija
12.01.2010 |

Mitä teen imetän ja oon kohta kalju! :D

En ihan mutta voiko tuota hiusten lähtöä estää mitenkään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä siltikään ole vielä kalju. Kyllä niitä riittää vaikka lähteekin...

Vierailija
2/7 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiuksia normaalisti. Synnytyksen jälkeen alkaa se hiusten lähtö. Silloin ku ihminen ei ole raskaana eikä imetä ni siltä lähtee 50-100 hiusta päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiasta ovat minulle kertoneet sekä kampaaja että lääkäri

Vierailija
4/7 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:/

Vierailija
5/7 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää hiustenlähtö. Älä silti ap välitä, sitä kestää aikansa ja sit se normalisoituu :) Kamalinta on ehdottomasti se vaihe kun on sellaista sentin sänkeä pää täynnä pitkien hiusten lomassa! Vaikka on tääkin rasittavaa kun sitä omaa tukkaa on ihan joka nurkassa, mm. vauvan kaulapoimun alta löytyy monta kertaa päivässä...

Vierailija
6/7 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se alkaa siinä vaiheessa kun vauva 3kk ja loppuu pari päivvä sen jälkeen kun olet jo epätoivoisena selaillu netistä peruukkeja koska pelkäät ettei lähteminen lopu ikinä......

Vierailija
7/7 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana ollessa sulta ei lähde hiuksia normaalisti. Synnytyksen jälkeen alkaa se hiusten lähtö. Silloin ku ihminen ei ole raskaana eikä imetä ni siltä lähtee 50-100 hiusta päivässä.

Minun tukanlähtöni alkoi kun nuorin lapseni oli jo yli 2v. Hiustenpesun yhteydessä lähtee aina vajaat 200 hiusta. Nyt kun tilannetta on jatkunut yli vuoden, niin minä tosiaan alan jo katsella peruukkeja.

Eli Ap:lle sanoisin, että kyllä niitä hiuksia vielä riittää =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme