Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jotenkin poikkeavaa, ettei tulevasta vauvasta ole tyttö- tai poikaoloa?

Vierailija
12.01.2010 |

Esikoisesta minulla ei ollut mitään oloja, syntyi tyttö. Toisesta oli poikaolo, syntyi tyttö. Nyt odotan kolmatta eikä ole mitään oloja.

Ihmisille tämä on jotenkin hämmentävää. Monet ovat kysyneet, millainen aavistus minulla on. Ja kun sellaista ei ole, he ovat ihmeissään. Vielä enemmän ihmeissään he ovat jos sanon, etten usko sellaiseen intuitioon. Eräs kyselijä lähes loukkaantui jälkimmäisestä kommentistani. :o

En väitä etteikö joku voisi teoriassa ollakin varustettu tällaisella intuitiolla. Tosiasia kuitenkin on, että aina on 50% mahdollisuus osua oikeaan. On siis aika hyvät mahdollisuudet päästä sanomaan, että "tiesi" asian ennalta.

Minulla tosiaan karisi viimeisetkin uskot mihinkään oloihin, kun kakkosesta niin varmaksi odottamani poika olikin tyttö. Samaan aikaan vielä hyvä ystäväni odotti varmuudella tyttöä, ja saikin pojan.

Mitä pahaa siinä on, jos ei tiedä, eikä edes yritä tai halua tietää sukupuolta etukäteen? Miksi sitä ihmetellään?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oli ihan satavarma että tämä kolmas lapsi olisi poika uskalsin jopa ostaa kirpparilta vaaleansinisen bodynkin.Noh..rakenneultrassa selvisi että todennäköisesti tyttö,epävarma veikkaus kuitenkin oli joten varauksella vielä suhtaudun asiaan.Olisihan se tyttötriokin hieno asia,mutta kiva se olisi ollut pojankin äitiys kokea.Saa nähdä mitä merkkiä maaliskuussa tulee.Toisinaan vieläkin sellainen tunne että ei tämä vain ole tyttö,en tiedä toivonko vielä sitä poikaa mielessäni vai mitä se on.

Vierailija
2/4 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se tyttötriokin hieno asia,mutta kiva se olisi ollut pojankin äitiys kokea.Saa nähdä mitä merkkiä maaliskuussa tulee.

kaksi ensimmäistä ovat siis tyttöjä. :) Jotenkin sukupuolella on ihmeen vähän merkitystä. Ajattelin etukäteen, että toivoisin poikaa, mutta nyt toivonkin elävää ja tervettä vauvaa.

Tietty "vaihtelun vuoksi" ym. olisi kiva saada poika, mutta olen yhtä iloinen ja onnellinen tytöstäkin. Minulla oli aikaisemmin raskaudessa myöhäisen keskenmenon uhkaa, ja siinä kyllä karisi sukupuolen merkitys aika tehokkaasti. Ihanaa, että nyt raskaus on jo näin pitkällä. :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö tai poikaoloihin

Vierailija
4/4 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taas ei ole, niin mitä väliä silläkään on, kyllä sieltä jompikumpi tulee.

Itse toivoin esikoisesta kumpaakin, eli poika sekä tyttö olivat erittäin tervetulleita, mutta olin noin viikolta 9 varma, että poika siellä on. Ei tuntunut tytöltä vatsan asukki ollenkaan ja poika tuli.

Toisella kerralla toivoin taas kumpaakin, mutta jälleen noin viikolta 9 olin varma että tyttö siellä on. En kertonut kuin miehelle ja yhdelle muulle ihmiselle, koska tajusin, ettei tunteeseen voi 100% luottaa. Mutta tyttö tuli ja omat tuntemukset olivat niin vahvat, että luottaisin niihin kolmannessakin raskaudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän