Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Louis Corcyra Beach hotel/Korfu?

Vierailija
12.01.2010 |

Minkälainen hotelli on kyseessä? Olemme menossa sinne heinäkuussa ja olen saanut netistä hiukan ristiriitaista tietoa hotellin todellisesta tasosta.

Joka ei ehkä olekaan 4 tähteä vaan pikemminkin 3 tähden hotelli.

Mikähän on totuus?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään ole kokemusta ko. hotellista? Harmi,

hotelli löytyy sekä Aurikomatkojen sekä Finnmatkojen tarjonnasta.

ap

Vierailija
2/9 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä olimme siellä viikon.Mitä haluat tietää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea? Eli vastaako hotellin hinta-laatu suhde toisiaan? Luin Brittien palautetta hotellista ja puolet haukkui ja puolet kehui hotellia. Niin alkoikin epäilyttää valitsinkohan minulle sopivan hotellin?

Eli kaipaan hyvä tasoista hotellia, ei likaista/nuhjuista. 9-10 vuotiaille lapsille

e sopivaa rantaa/hotellia. Hyvää ruokaa kauniita maisemia yms. Mutta kuitenkin rauhallista miellyttävää hotellia. Ja olen näistä myös valmis maksamaan.

Meillä on siis All inclusive ja perhehuone merinäköalla. Ja veilä voi hotellia/paikkaa vaihtaa jos alkaa kovin kaduttaan.

Tämä on eka Kreikan matkani, muualla olemme kyllä paljon matkustelleet. Mutta Kreikkaa olen jostain syystä vältellyt tähän saakka.

Vierailija
4/9 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä pienoinen pettymys koko paikka.Meilläkin oli perhehuone merinäköalalla, mutta ikkunasta näkyi vaan joku lahdelma, jne.Meidät majoitettiin bailaavien suomalaisten naapuriksi, jotka könysivät aamuyöstä kämpilleen.Onneksi häipyivät parin päivän päästä..

Kiva pieni ranta-alue aivan uima-altaiden takana, tosin oli jotain soraa se ranta, löytyi paljon simpukoita jne.Ruoka oli ok.Jos vertaan tätä kohdetta aiempaan kohteeseen jossa kävimme turkissa(all inclusive turban palace, marmaris)niin tämä oli kyllä pettymys, lapsille ei ollut liukumäkiä uima-altaissa jne, toisin kuin turkissa.

Mitähän muuta?Ihan ok loma ja lämmintä riitti.Englanninkielistä

iltaohjelmaa oli joka ilta, ei kyllä aina mitään lapsille soveliasta.Paikka ei ollut nuhjuinen, meillä huone sijaitsi ns. uudella puolella, vanhemmista rakennuksista en sitten tiedä missä kunnossa olivat.Uima-altaita oli useassa eri paikassa alueella.

Vierailija
5/9 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko Finnmatkojen asiantuntija kertoa mitä asiakkaat ovat hotellista pitäneet?

Onko suosittu hotelli? Ja hotellin taso kiinnostaa?

Kiitos muuten edelliselle vastaajalle.

Vierailija
6/9 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä kesällä matkalle, maksoin matkan eilen kokonaan. Ja nyt on hurja matkakuume vaikka pitää vielä kuukausia odottaa.

Menemme siis tähän samaan hotelliin, ja toivottavasti se on kiva paikka.

Vierailija
7/9 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuperäiseen kysymykseeni kaipaan vatausta Finmatkojen asiantuntijalta.

Eli minkätasoinen hotelli loppujen lopuksi on?

AP

Vierailija
8/9 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuperäiseen kysymykseeni kaipaan vatausta Finmatkojen asiantuntijalta.

Eli minkätasoinen hotelli loppujen lopuksi on?

Käyppä katsomassa näiltä sivuilta näet hotellit lennot voit itse valita,et eees tarvi asiantuntiaa.Perheeni 5jäsentä in nyt käynyt 3matkaa sanoisin että Keihäsen juttu, mutta ei ole on kai pohjoismaiden suurimpia, ei oo ollut ei näkynyt pahaa sanottavaa ,

AP

Vierailija
9/9 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et itse katso hotelliasi,tolta sivuta .myös matkan hinnat auton vuokraus. sukulaiseni on jo 1,5v käyttänyt näitä matkoja nyt jo pääsemme jotkut meistä 20% matkan alkuperäisestä hinnasta matka pisteillä. Kannattaa tutustua.Vertailla myös. olisiko sinusta mukava nähdä hotellisi vaikka googlen kuvana kadut puistot ym.Etukäteen.sisältä ja ulkoo,Tässä se onnistu,siksi varaamme nyt matkamme näin.

Vilkaise mitä otsikko sisältää.ei maksa mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme