Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei ota sikarokotetta

Vierailija
12.01.2010 |

vaikka oli sen saanut tänään. Itse olen jo sen ottanut ja 2 kk päästä rokotetaan meidän vauvaa 8on silloin 6kk) Mieheni mielestä sikainfluenssaa ei edes ole eikä sen takia ota rokotetta.

Vitsi mikä idiootti!

Onko muilla samanlainen tilanne?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka pystyy ajattelemaan itsenäisesti. Pidä miehestäsi kiinni.

Vierailija
2/14 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sen joku nappaa ;).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se mieheni päätös mutta olen synnytyksen jälkeen ollut ihan hermona kaikista pöpöistä (pelkään vauvani puolesta)ja olisin vaan toivonut että mieheni olisi ottanut rokotuksen niin olisi ollut yksi huoli vähemmän.

Vierailija
4/14 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule...niistä ei kannata päänvaivaa ottaa. Kuolema tulee jos on tullakseen...pöpöjen kera tai ilman! Vaikuttiko lintuinfluenssa, suu- ja sorkkatauti tai hullun lehmän tauti suhun mitenkään?

Vierailija
5/14 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä eikä lapset

mä olen kanssa sitä mieltä, että se menee tähän global warming -kategoriaan, ei oikeen ole,

vaik joku niiiin kovasti haluis : )

Vierailija
6/14 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on fiksu omilla aivoillaan ajatteleva mies.

Vierailija
7/14 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hänen päätöksensä täysin. En minäkään varmaan ottaisi, jos olisin perusterve. Kuulun kuitenkin riskiryhmään ja siksi otin piikin jo pari kk sitten. Lapsille otimme piikit myös, koska epidemia oli pahimmoilleen päällä. Nythän se on jo käytännössä ohi.

Vierailija
8/14 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota munkaan mies...onneksi sillä on aivot :) Ei olla kyllä muukaan perhe otettu.

Vierailija
9/14 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleenkään ottaa ko.rokotetta eikä rokotuttaa lapsiakaan.

Mieskään ei ota.

Vierailija
10/14 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmat pysty itsensä rokottamalla paremmin suojelemaan lastaan virukselta? Ettei ainakaan niin helpolla kanna sitä kotiin sairastumalla itse.

Henkilökohtaisesti en ole alunperin ajatellut rokottavani itseäni. Meillä on nyt 5kk vauva ja tulimme molemmat vanhemmat toisiin aatoksiin. Piikkiä kehiin, ei voisi antaa itselleen anteeksi jos vauva sairastuisi omasta rokottamattomuudesta.

Vierailija
11/14 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onkin aivot eikä mua hysterisoida kaiken maailman influenssoilla:)

Vierailija
12/14 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitan teitä, jotka ajattelette näin muutenkin kuin provoilumielessä.

Yleensä kai "aivot" katsotaan olevan niillä, jotka pystyvät arvioimaan kokonaistilanteen ja toimimaan sen mukaan. Mitä sikarokotteeseen tulee, niin joillakin tämä "aivot" tarkoitti sitä, että rokote kannatti ottaa ja toisilla, ettei se ollut tarpeellinen.

Aivoton on sikapiikin suhteen lähinnä se, joka ei pysty näkemään asiaa kuin yhdeltä kantilta.

Vierailija
13/14 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kyllä ota itsekään, eivätkä lapset 1v ja 3v. Jos mies olisi halunnut ottaa, olisin ymmärtänyt, vaikka näin parempi.

Vierailija
14/14 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia sitten on, onko rokote tarpeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä