Naiset - kuinka moni ejakuloi?
Heippatirallaa,
Olen törmännyt uuden tyttöystäväni kanssa ihanaan ilmiöön nimeltä naisen ejakulaatio. Käsittääkseni ilmiö on kovinkin harvinainen, mutta minusta sitäkin kiihottavampi. Kiinnostaisi nyt tietää, kuinkahan moni tämän palstan naislukijoista ejakuloi ja onko esim. erityisen otollisia asentoja tämän jalon kliimaksin saavuttamiseen?
Kommentit (77)
mun hanat aukes aikoinaan niin, että yks mies pani mua dildolla oikeen huolella :) ja juuri sitä g-pistettä rynkyttäen. sen jälkeen ei oo kuivaa seksiä ollut. squirtti tulee vaikka vaan hiplais ite itteään :D
en oo kaikille kumppaneille viittiny edes kertoa. ne taitaa luulla, että niiltä on vaan tullu jotenki enemmän ku normaalisti :D
koukistaen niitä pillun etuseinästä nystyräisen alueen kohdalta. Auttaa kyllä, jos olet saanut orgasmin jo ensin tai olet edes kunnolla kiihottuneessa tilassa. Rapsuttelu yhdistettynä säännölliseen suht voimakkaaseen rytmiin saa ejakuloimaan.
Minulle tuo on parasta tehdä suihkussa seisaallaan, löytyy oikea kohta ja toisaalta säästyy luuttuamasta lammikoita.
Kerran olen saanut voimakkaan ejakulaation, kun olin ratsailla miehen päällä. Ooh, pitäisiköhän ehdottaa miehelle pientä käsittelyä..
Mieheni on usein sanonut, että pitäisi ejakulointiani kiihottuvana, mutta en siis vielä ole ikinä ejakuloinut. Pitäisi kyllä sen kokemista ihan mielenkiintoisena.
Pystyvätköhän kaikki naiset ejakuloimaan? Onko kellään vinkkejä, miten se onnistuisi helpommin?
"Vika" ei todellakaan ole sinussa vaan ukossasi! Ei osaa, voisinpa opettaa sinua!
[quote author="Vierailija" time="15.01.2010 klo 23:29"]
Onneksi harvakseltaan. Itse en tuosta niin välitä, ja vain yksi vastaantulleista miehistäkin oli tuosta innostunut. Useimmin on tainnut suihku tulla peruslähtetyssaarnaajassa vähän peppu nostettuna.
[/quote]
Olen mies ja kumppnini ejakuloi joka kerta. Olen ollut selipaatissa kaksi viikkoa
mutta olen nuollut välillä vipraa kayttäen. Kun kumppani saa orgasmin niin hän
ejakuloi joka kerta, miksi olen selipaatissa on se että minulla ei seisonut kunnolla,
nyt seisoo ja kulli on loppuunasti kovana.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2012 klo 03:25"]
En osaa sanoa, mikä ejakulaation saa aikaan milloinkin, enkä pysty kontrolloimaan, koska ejakuloin ja koska en. Teininä masturboidessa ejakuloin ihan aina. Yleensä ejakulaatio tulee varmimmin usean orgasmin jälkeen, mutta aina ei edeltäviä orgasmeja tarvita. Mies kyllä on innostunut tästä ilmiöstä, mutta ihan tyytyväinen, ettei joka kerran tarvitse lakanoita vaihtaa.
[/quote]Toi on aivan totta. Kyllä kun ejakulaatio tulee niin kyllä siinä menee lakanat
vaihtoon. Mutta pidän siitä koska orgasmini on minulla kovempi kun naidessa.n38
Nykyinen tyttöystäväni ejakuloi aivan suihkuamalla aina kun vähän hieroo g-pistettä :P tuli itsellekkin todella yllätyksenä koska aloimme seurustelemaan aivan vasta ja seksi on taivaallista
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 10:06"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2012 klo 03:25"]
En osaa sanoa, mikä ejakulaation saa aikaan milloinkin, enkä pysty kontrolloimaan, koska ejakuloin ja koska en. Teininä masturboidessa ejakuloin ihan aina. Yleensä ejakulaatio tulee varmimmin usean orgasmin jälkeen, mutta aina ei edeltäviä orgasmeja tarvita. Mies kyllä on innostunut tästä ilmiöstä, mutta ihan tyytyväinen, ettei joka kerran tarvitse lakanoita vaihtaa.
[/quote]Toi on aivan totta. Kyllä kun ejakulaatio tulee niin kyllä siinä menee lakanat
vaihtoon. Mutta pidän siitä koska orgasmini on minulla kovempi kun naidessa.n38
[/quote]
kunnon squirtti on aina kiihottavaa katseltavaa
M43nääsville
meillä vaimon saa ejakuloimaan dildon ja kielihoidon yhdistelmällä
Mää en oo ihan varma... :( Mulla ei ruiskua vaan valuu ja on märkä tunne. Lakanoissa on sitten läiskät, toisinaan kuivuu pois eikä jää mitään jälkeä, joskus taas jää kellertävät reunat läiskään. Joskus haisee pissalle. Nykyään käyn aina pissalla ennen rakastelua. Vai osuuko mies rakkoon tms. ja se tyhjenee "kunnolla"?
Naisystäväni ejakuloi nykyään useasti. Ensimmäisen kerran taisi ejakuloida n 9 kuukauden seksin harrastamisen jälkeen. Tuntuu hyvälle, koska tuntuu että saa tyydytettyä naisen. Asento, jossa Naisystäväi ejakuloi on sellainen, että hän menee sel'lleen ja minä menen polvilleni ja nussin häntä nopeaan tahtiin jonkin aikaa. On tullut 5 min sisällä jopa 3 kertaa ejakuloiden. Minua tämä ei haittaa ollenkaan, vaan se on mielestäni todella kiihottavaa.
Naisystäväni ejakuloi nykyään useasti. Ensimmäisen kerran taisi ejakuloida n 9 kuukauden seksin harrastamisen jälkeen. Tuntuu hyvälle, koska tuntuu että saa tyydytettyä naisen. Asento, jossa Naisystäväi ejakuloi on sellainen, että hän menee sel'lleen ja minä menen polvilleni ja nussin häntä nopeaan tahtiin jonkin aikaa. On tullut 5 min sisällä jopa 3 kertaa ejakuloiden. Minua tämä ei haittaa ollenkaan, vaan se on mielestäni todella kiihottavaa.
Harvoin, mutta mies tykkää.
Ainakin mä tarvin monta tavallista orgasmia, sitten tulee ejakulointi orkku
itse ejakuloin lähetyssaarnaajassa, kun mies panee ja minä koskettelen samalla itseäni... ejakuloin enemmän ja helpommin mikäli seksin aikana jännitän lantionpohjan lihaksia, tämä onnistuu helposti keskittymättä asiaan sen kummemmin kun jännittää vatsalihakset ja nostaa yläkroppaa (tässä lähetyssaarnaaja asennossa alla ollesssa).. itseläni alkaa seksin aikana luonollisesti tässä asennossa lantiopohja elämään omaa elämää O_o
Olen huomannut myös sen, että kun yhden kerran ejakuloi, kykenee siihen vaikka 5 taikka 10 kertaa peräjälkeen kun stimuloi paikkoja.. ajallisesti menee noin 30sekunttia per ejakulaatio.. kivaa se on ja mies rakastaa sitä
Lukekaa osoitteesta: http://g-piste.vuodatus.net/
Nainen ei pysty virtsaamaan sinä aikana kun mies hieroo hänen g-pistettään. Nainen ei myöskään pysty virtsaamaan kovan kiihottumisen seurauksena. G-pisteen stimulaatiossa tulee poikkeuksetta tunne, joka vastaa virtsaamisen tarvetta. Tämä johtuu sen sijaan siitä, että G-piste on ikääkuin pieni sieni joka sitoo itseensä nestettä. Nesteen kertymisen seurauksena, se paisuu ja alkaa painamaan virtsarakkoa. Varmistuakseen siitä, että ei oikeasti ole vessahätää niin kannattaa ennen mitään käydä tyhjentämässä rakko. Tuo paisunut "sieni" painaa virtsaputken kiinni kokonaan. Tämä on myöskin syy siihen miksi naiset eivät pysty samantien yhdynnän jälkeen virtsaamaan, tai se vaatii hitusen kovempaa ponnistelua. Muista kertoa naisellesi, että G-pisteen stimulaation aikana ei kannata pidätellä "vessahätää", päinvastoin. Silloin kun nainen antaa mennä niin hän tulee laukeamaan.
Tuolta sivulta löytyi aika hyvin tietoa muutenkin, jos haluaa kokeilla g-pistettään :)
Itse kokeilin aika kauan leikitellä samalla kun tyydytin itseä, ja sitten huomasin tässä ketjussa viestin:
"G-piste on naisen pillun yläosassa kun hän makaa selällään, siis sormet pilluun ja pieni koukistus sormilla ylöspäin. Siellä tuntuu kun olisi pientä näppylää."
Kokeilin sormilla, se tuntuu minulla edessä eli ylhäällä jos makaa selällään, ja ihan klitoriksen lähellä, eli ei syvällä emättimässä vaan häpyhuulien lähellä.
Se näppyläinen alue taitaa olla nk. "Skenen rauhaset".
Mutta kokeilin tosiaan hieroa aluetta , laitoin pyyhkeen alle. Tuli tosi paljon nestettä ja maistoin, se oli mautonta ja hajutonta, ei tosiaan pissaa, koska oli väritöntä ja vähän paksumpaa kuin vesi. Menin vielä kylppäriin jatkamaan, ettei tule sotkua. Ja tunnustelin mistä neste tulee, siitä emättimen etuseinästä tuntui tulevan :) Nestettä tuli aina välillä pikku purkauksina. Mutta on kyllä tyytyväinen olo, ja samalla kun nestettä tuli, lihakset rupesi supistelemaan paljon ja imi sormia sisäänsä.
Olen synnyttänyt kerran, ja sen jälkeen tuntui että lantionpohjalihakset on heikompana. Tuntui että nyt löysin lihakset taas :) Aion ehdottomasti kokeilla uudestaan.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2011 klo 08:33"]
..mukaan sitä kuuluisaa G-pistettä ei edes ole ????
G-piste on naisen pillun yläosassa kun hän makaa selällään, siis sormet pilluun ja pieni koukistus sormilla ylöspäin. Siellä tuntuu kun olisi pientä näppylää. Jos et ymmärtänyt niin voisiko joku selventää paremmin?
Tuostahan se löytyy..: http://bit.ly/1j0l71H
Täällä ejakuloiva nainen. Suuseksissä ejakuloin lähes aina. Ja vibralla oikein suihkuamalla.
Pitkällisten sessioiden jälkeen squirttaan, välillä aika runsaastikin.
Mutta nyt raskaana on tullut uusi ongelma; tuntuu että ejakulaationesteeseen sekoittuu virtsaa. Ei ole ennen raskautta ollut näin, vaan neste on ollut täysin väritöntä ja hajutonta. Paraneekohan tää vaiva synnyttämisen jälkeen? Onko kellään kokemuksia vastaavasta?
Onneksi harvakseltaan. Itse en tuosta niin välitä, ja vain yksi vastaantulleista miehistäkin oli tuosta innostunut. Useimmin on tainnut suihku tulla peruslähtetyssaarnaajassa vähän peppu nostettuna.
ejakuloin aina saadessani. Lempiasento tähän on olevani itse päällä. Ennen en edes tiennyt tekeväni tätä. Vasta nyt nykyisen mieheni kanssa.
Mieheni on usein sanonut, että pitäisi ejakulointiani kiihottuvana, mutta en siis vielä ole ikinä ejakuloinut. Pitäisi kyllä sen kokemista ihan mielenkiintoisena.
Pystyvätköhän kaikki naiset ejakuloimaan? Onko kellään vinkkejä, miten se onnistuisi helpommin?