Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset - kuinka moni ejakuloi?

Vierailija
11.01.2010 |

Heippatirallaa,

Olen törmännyt uuden tyttöystäväni kanssa ihanaan ilmiöön nimeltä naisen ejakulaatio. Käsittääkseni ilmiö on kovinkin harvinainen, mutta minusta sitäkin kiihottavampi. Kiinnostaisi nyt tietää, kuinkahan moni tämän palstan naislukijoista ejakuloi ja onko esim. erityisen otollisia asentoja tämän jalon kliimaksin saavuttamiseen?

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun vaimoni ejakuloi..kiihottaa aivan sairaasti kun saan nuolla ja olla ottmassa roiskeita vastaan..olen kerännyt pikku kuppiin ja juottanut vaimolleni sitä..nauttii myös mausta..:)nyt haluaisin kokeilla myös samalla kun ejakuloi niin valuttais mällit pihalle..ja sitä yhdeistelmää maistaa..:9

Vierailija
2/77 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko katsellut liikaa elokuvia. ..:))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovisaikana jos on kunnon meininki, niin tuota tapahtuu toisinaan. Ei juuri muussa kierron vaiheessa, joten olisiko yhteyttä hormonaaliseen tasapainoon.

Vierailija
4/77 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo joskus sormettaessani häntä saa näitä märkiä orgasmeja. Ainakin yhden kerran hän on myös yhdynnässä ejakuloinut. Aloin tuolloin vaihtamaan asentoa vaimon herkällä hetkellä, eli lähetyssaarnaajasta aloin häntä ohjaamaan kontilleen niin, että penis oli koko ajan sisällä. Ilmeisesti tuo kiertoliike sopivalla hetkellä ja sopivassa kulmassa sai hänet laukeamaan ejakuloiden.

Vierailija
5/77 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella nautinnollista, vaikken sitä usein saakkaan. Mies nautti tilanteesta suunnattomasti.

Vierailija
6/77 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, mikä ejakulaation saa aikaan milloinkin, enkä pysty kontrolloimaan, koska ejakuloin ja koska en. Teininä masturboidessa ejakuloin ihan aina. Yleensä ejakulaatio tulee varmimmin usean orgasmin jälkeen, mutta aina ei edeltäviä orgasmeja tarvita. Mies kyllä on innostunut tästä ilmiöstä, mutta ihan tyytyväinen, ettei joka kerran tarvitse lakanoita vaihtaa.

Vierailija
7/77 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen tulee ja ejakuloi, se on kyllä rakasteluhetkien huipentuma. Vaimoni saa orgasmin lähes aina rakastellessamme, useimmiten monia rajuja perättäin. Kun kiihko oikein valtaa, hän ejakuloi kesken orgasmisarjansa. Hän on useimmiten päälläni.

*Mikään* ei ole niin kiihottavaa kuin se, kun tuntee lämpimän ejakulaationesteen lehahtavan reisilleen samalla kuin villi ratsastaminen vain yltyy.

Vierailija
8/77 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran olen moiseen naiseen törmännyt ja vieläkin muistelen sitä yötä.

Siis aivan hillittömän mieletöntä!

sitä nestettä tuli joka orgasmilla ja paljon, käsittämätöntä että sitä riitti ja riitti.

Vierailija
9/77 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt kyseisen lahjan nykyisen mieheni kanssa, tuli itsellekkin täysin yllätyksenä yksi kaunis päivä  kun patja litimärkä hommien jälkeen. Itse en orgasmia ole saanut koskaan miehen kanssa eikä squirtti ainakaan minun kohdallani tunnu sen ihmeellisemmältä. Sitä nestettä vain tulee jostain ja paineella, joskus roiskuu kasvoillekkin asti. Tähän ainoa asento jonka olen havainnut toimivaksi on lähetyssaarnaaja niin että naisen jalat miehen olkapäillä. Silloin miehen penis osuu juuri oikeaan kohtaan ja lammikko on taattu ;)

Vierailija
10/77 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleeko paljonki?

Vierailija
11/77 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäpä joka kolmas rakastelukerta. Asento vaikuttaa ainakin minulla sen verran, että ratsailla ollessani ejakuloin ja paljon.

Täysin varma tapa saada ejakulaatio on, mun mies näpräilee rytmikkäästi sormilla jostain yläosasta. Ejakulaatio tulee paineella ja sen voi toistaa muutaman kerran peräkkäin.

Joskus mies sormeili minua kylpyhuoneessa ja melkoinen lammikko tuli lattialle. Se tulee hulahtamalla kerralla, toisin kuin pissaisi.

Vuoteessa ejakuloinnin jälkeen menee lakanat vaihtoon ja se on se ikävin osuus tuossa hommassa.Tietynlaisen viretilan vaatii, jotta saan ejakulaation, ehkä tavallista paremmat esileikit tai parin päivän paussi seksielämässä.

Toisaalta, kun tunnen tietynlaisen paineen, ei sitä voi millään enää estää tulemasta.

Tuntemuksesta voin kertoa sen verran, että paras orgasmini koskaan on tullut ollessani mieheni päällä ja ejakuloidessani. Siinä kai osui oikeat kohdat miestä vasten ja orgasmi oli ainutlaatuinen. (ei klitoriskäsittelyä)

Tuon kun vielä joskus kokisi taas..

Vierailija
12/77 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois siistii törmää semmosee naisee joka squirttaa :)

Vierailija
13/77 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo joskus sormettaessani häntä saa näitä märkiä orgasmeja. Ainakin yhden kerran hän on myös yhdynnässä ejakuloinut. Aloin tuolloin vaihtamaan asentoa vaimon herkällä hetkellä, eli lähetyssaarnaajasta aloin häntä ohjaamaan kontilleen niin, että penis oli koko ajan sisällä. Ilmeisesti tuo kiertoliike sopivalla hetkellä ja sopivassa kulmassa sai hänet laukeamaan ejakuloiden.

Ei sulla ainakaan ihan standarti keppi ole... Lähetyssaarnaajasta muija kontalleen, että aisa pysyy sisällä??? Metrinen??

Vierailija
14/77 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii pidempiä ja tapauksessani myös "rankempia" sessioita, mutta on ihan mukava satunnaisena. Ns. perusseksissä en ejakuloi. Asento ei vaikuta minulla tähän, vaan mielentila ja se että on puuhasteltu jo jonkin aikaa tietyllä "vireellä".

Vierailija
15/77 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKI vauvalehden nettikirjoittajat saavat aina, ja ejakuloivat aina. Heillä on tiukka tavara (yksi sormi vaivoin sisään) ja timmi vartalo.

Heidän miehillään on adonisvartalo ja valtava penis (18/5 vähintään)

Vierailija
16/77 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei vastaa orgastista tunnetta.

Suuseksillä en ole koskaan ejakuloinut, varmaankin siksi, kun se ei tunnu minusta miltään.

Vierailija
17/77 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset pissaavat saadessaan orgasmin vaikkapa itsetyydytyksellä.

Ja osa kokee pisaamisen aikana orgastisia tuntemuksia. Mielenkiintoinen on naisen anatomia ja fysiologia kaikkine variaatioineen.

Vierailija
18/77 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mukaan sitä kuuluisaa G-pistettä ei edes ole ????

G-piste on naisen pillun yläosassa kun hän makaa selällään, siis sormet pilluun ja pieni koukistus sormilla ylöspäin. Siellä tuntuu kun olisi pientä näppylää. Jos et ymmärtänyt niin voisiko joku selventää paremmin?

Vierailija
19/77 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset pissaavat saadessaan orgasmin vaikkapa itsetyydytyksellä.

Ja osa kokee pisaamisen aikana orgastisia tuntemuksia. Mielenkiintoinen on naisen anatomia ja fysiologia kaikkine variaatioineen.

Ja ihan fysiologisesti on löydetty Skwnwn rauhaset josta neste tulee. Tietenkin jos paikat on revähtäneet synnytyksessä tai muuten, on virtsakin mahdollista.

Vierailija
20/77 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ejekuloin aika usein itsesyyhytyksen aikana. Nelikymppisenä se jäi lähes kokonaan pois ja nyt 65-vuotiaana saa pidätellä enää kusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä