Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies potkii koiraa hississä (sis videolinkin)

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en itse voi ymmärtää miksi hankkia eläimiä itselleen jos oikeasti vaan haluaa sitä satuttaa.

Toivon todella että tällaiset eläimet eivät alkaisi pelkäämään omistajaansa vaan kävisivät kiinni ja tekisivät samallalailla!

Pari kaveriani asuu Kajaanissa ja oli tämän kaverini mies käyttämässä koiraansa pihalla niin parkkipaikalla joku iso mies hakkasi ja löi koiraansa eikä olisi lopettanut sitä varmaan ellei oma eukkonsa mennyt sille sanomaan ja osoittanut kaverini miestä joka monttu auki katsoi tapahtunutta..

Vierailija
2/31 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saisin tuommoisen tyypin kiinni verekseltään... Repisin todennäköisesti silmät päästä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en itse voi ymmärtää miksi hankkia eläimiä itselleen jos oikeasti vaan haluaa sitä satuttaa.

Toivon todella että tällaiset eläimet eivät alkaisi pelkäämään omistajaansa vaan kävisivät kiinni ja tekisivät samallalailla!

Pari kaveriani asuu Kajaanissa ja oli tämän kaverini mies käyttämässä koiraansa pihalla niin parkkipaikalla joku iso mies hakkasi ja löi koiraansa eikä olisi lopettanut sitä varmaan ellei oma eukkonsa mennyt sille sanomaan ja osoittanut kaverini miestä joka monttu auki katsoi tapahtunutta..

Jos näette tuollaista, ei muuta kuin kamerakännykällä kuvaa ja poliisille juttu aivan välittömästi.

Muistakaa, samanlaiset ihmiset hakkaavat myös lapsia ja muita viattomia!

Vierailija
4/31 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että itselleni hankkisin enkä halua tuota pätkää katsoa mutta sen sanon, että SAIRASTA ON TUOLLAINEN JA SAIRASTA ON VITSAILLA TAI KANNUSTAA TUOLLAISEEN.

Vierailija
5/31 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saisin tuommoisen tyypin kiinni verekseltään... Repisin todennäköisesti silmät päästä!

Jos tuollaisen tyypin saisin kiinni itseteossa niin ei kyllä jäisi äijästä paljoa jäljelle mun käsittelyn jälkeen!

Vierailija
6/31 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luin, että koira ei ollut miehen oma vaan tyttöystävän. Filmi löydettiin murhatutkimuksen osana. Olikohan äijä nirhannut muijansakin. Koira toipuu sairaalassa.

Vierailija
7/31 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei postaa videolinkkejä Afrikan nälänhädästä, mutta kapiset piskit on kyllä jatkuvana huomion kohteena.

Hiukan suhteellisuudentajua.

Vierailija
8/31 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaita ihmisiä Jos näette tuollaista, ei muuta kuin kamerakännykällä kuvaa ja poliisille juttu aivan välittömästi.

Muistakaa, samanlaiset ihmiset hakkaavat myös lapsia ja muita viattomia!

Olin jopa kaverini ukolle vihainen kun ei puuttunut asiaan tai mennyt väliin vaan katsoi vierestä tuota touhua!

Liekkö koira parka vieläkin saa tuollaista kohtelua.

Ei nimittäin mennyt sen ukon eukkokaan väliin vaan seisoi vieressä ja sanoi vasta sitten tälle hakkaajalle kun se kaverini ukko seisoi siinä ja sitten vasta lopetti hakkaamisen.

Ressukkaa... koira oli pieni ja mies kuulema parimetrinen ja varmaan yli sata kiloinen... miten siinä voi pikkuinen koira mitään :(

Vierailija
9/31 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, Tony Halmeita vaan kehiin ja listimään eläinrääkkäjiä => potkimaan ja hakkaamaan niitä oikein Kunnolla.

Vierailija
10/31 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

urpo käyttää "nälänhätä-kortin"...

Vierailija
11/31 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että kapiset piskit. Eläimet ovat täysin avuttomia luontokappaleita! Ihminen on luomakunnan Pahin peto. Ihminen on kaiken maanpäällisen tuhonnut ja tuhoamassa. Vain ja ainoastaan ihminen aiheuttaa kaikkea pahaa.

Jos jokus puolustaa eläimiä ei tarkoita, että ei välitä nälkäänäkevistä.

Vierailija
12/31 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän vain sanoi miltä tuntuu, kun jotkut puhuvat koirista kapisina ja vähättelevät eläinrääkkäystä.

Vierailija
13/31 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikan nälkäänäkevät liittyy tähän ollenkaan. Maailmassa riittää vääryyksiä ja yhteen huomion kiinnittäminen ei pitäisi olla muilta poissa. Muutoinhan pitäisi jatkuvasti olla etsimässä suurempia vääryyksiä. Eläimiin kohdistuva raakuuskaan ei minun mielestäni ole mikään olankohautuksella ohitettava asia muutenkaan.

Vierailija
14/31 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieltä kun joskus kohtaat elämän julmemman puolen ja se nyrkki kajahtaa kasvoihisi? Taidat itkeä ja huutaa poliisia? Silloin sinua ei kukaan auta, vitun paska.

Vierailija
15/31 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikan nälkäänäkevät liittyy tähän ollenkaan. Maailmassa riittää vääryyksiä ja yhteen huomion kiinnittäminen ei pitäisi olla muilta poissa. Muutoinhan pitäisi jatkuvasti olla etsimässä suurempia vääryyksiä. Eläimiin kohdistuva raakuuskaan ei minun mielestäni ole mikään olankohautuksella ohitettava asia muutenkaan.

että yhden asian ihmiset todellakin usein viis veisaavat muusta.

Esimerkki: keskustelin yhden tuttavani kanssa Venäjän lapsivangeista ja heidän oloistaan. Vastauksena oli jotain tyyliin "niin, eiks oo kauheeta miten Virossakin on koiria jätetty heitteille, pitäisköhän ottaa koira sieltä..."

Mä en oikeesti ymmärrä tollasta. Ei se sitä tarkoita että mä kannattaisin eläinrääkkäystä tai vihaisin eläimiä.

Vierailija
16/31 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei postaa videolinkkejä Afrikan nälänhädästä, mutta kapiset piskit on kyllä jatkuvana huomion kohteena. Hiukan suhteellisuudentajua.

Toisaalta kyse ei kuitenkaan vain yhdestä ihmisestä vaan heitä on useampikin jotka potkii koiraansa. Ja pitäisi aina muistaa se, että jokainen koira on yksilö ja jotkin rodut oppii pienellä vaivalla ja jotkin yksilöt vain sitten ovat kovapäisiä ja vaativat kovempia otteita, MUTTA en tarkoita sitä että pitäis potkia puolikuoliaaksi!! Vaan jokainen vaatii oman koulutuksensa eri tavalla, ihan niinkuin me ihmisetkin!

Vierailija
17/31 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai näyttää sitä muille?

Vierailija
18/31 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on valitettavasti rakkeja ihan tarpeeksi vaikka muutama potkittaisiinkin kuoliaaksi.

Vierailija
19/31 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on valitettavasti rakkeja ihan tarpeeksi vaikka muutama potkittaisiinkin kuoliaaksi.

Toivottavasti sinulle käy joskus niin, joku tulee ja potkii kuoliaaksi.

Vierailija
20/31 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pysty yksinkertaisesti.

Kerran näin todella raa`an videopätkän missä kidutettiin koira kuoliaaksi NÄYTTELYSSÄ!

Ihmiset kiertelivät ja katsoivat koiraa joka oli nurkassa ilman vettä ja ruokaa ja kuoli lopulta ja tämä oli tämän näyttelyn tekijän mielestä TAIDETTA!

Vittu jos itse olisin ollut paikalla niin olisin kaapannut koiran mukaani ja syöttänyt tämän..en ymmärrä ihmisiä jotka vaan katseli ja kävelivät ohi.

Siitä itku meinaa tulla ihan kun ajattelee koko asiaa :(