Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voisi johtu kaiku toisessa korvassa?

Vierailija
11.01.2010 |

Kaikki äänet kaikuu jännästi, muiden puhe ja oma.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudesta laakityksesta, en muista mika. Voi myos olla tulehdus.

Vierailija
2/14 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

korvalääkärissä, joka totesi korvatorven läpän sulkeutuvan huonosti. Vaiva meni aikanaan ohi, tiputin nenään oliiviöljyä (yhh), apteekista olisi saanut a-vitamiinitippoja ajamaan samaa asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli avoin korvatorvi.

Mulla on, tosi ikävä välillä.

Vierailija
4/14 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihmettelen miten se voi alkaa vaan yhtäkkiä. En ole edes laihtunut tai mitään. Lähteekö se tuba aperta itsellään pois vai pitäiskö mennä lääkäriin? Voiko se olla koko loppuelämän? Tuntuu tosi inhottavalta kun kaikki kaikuu.

ap

Vierailija
5/14 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä lisätä, että en kuule omaa hengitystäni eikä korvassa humise. kaikki on periaatteessa hyvin jos olen hiljaisessa huoneessa. Voiko silti olla toi tuba aperta?

ap

Vierailija
6/14 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ärsyttävää, kun kaikki kaikui ja soi korvassa. Erityisesti rapisevat ja kilisevät äänet saivat koko pään soimaan. Minua auttoi kun käytin korvassa korvatulppaa. Vaiva meni ohi muutamassa viikossa.

Nyt raskauden aikana minulla on monesti sellaista, että oma ääni kumisee, mutta ulkopuolelta tulevat äänet ovat normaaleja. Aika ärsyttävä vaiva tämäkin. Tulen huonolle tuulelle, kun oma ääni kaikuu.

Vierailija
7/14 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä lisätä, että en kuule omaa hengitystäni eikä korvassa humise. kaikki on periaatteessa hyvin jos olen hiljaisessa huoneessa. Voiko silti olla toi tuba aperta?

ap

kun et kuule omaa hengitystäsi kaikuvana. Se on se ärsyttävin ominaisuus tuossa tuba apertassa.

En minäkään ole koskaan hirmuna laihtunut, mutta jotenkin se vain lukioikäisenä yht'äkkiä alkoi. En ole vielä tähän mennessä keksinyt parannuskeinoa (ikää 34).

Vierailija
8/14 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin Otrivin nenäsumutetta useita vuosia kun nenä ei pysynyt yöllä auki.

Tuloksena korva kuivui ja alkoi kaikumaan ja ns.uimarinkorva tuli ajoittain.

Lopetin Otrivinin käytön ja otin nenäkannun käyttöön aamuin illoin sekä nenän

huuhtomisen jälkeen A-Vita tippoja nenään ja korvaan.Ihme tapahtui ei kaiu korva

eikä mene lukkoon.

Vierailija
9/14 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän myöhässä , mutta minulla kaikuu myös!! Tälläkin hetkellä tulpat korvissa ja on todella ärsyttävää .. Lauantai aamu ja korv lääkäri on kiinni x(

Vierailija
10/14 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tullut flunssan jälkeen tällainen. Melkein jo ahdistuu tästä. Mistä johtuu? Korvalääkäri katsoi korvaan ja sanoi , että ihan terve, ei edes vaikkua.

Vierailija
11/14 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta kun tiputtaa öljyä nenään

Vierailija
12/14 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki äänet kaikuu jännästi, muiden puhe ja oma.

Jos kallo on tyhjää täynnä niin äänet jää sinne sisälle kaikumaan.

Vierailija
13/14 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla  kaikua ollut jo yli vuoden. Jotkut äänet saattavat kuulua tosi kovaa. Tätä on tutkittu montaketaa, todettu avoin korvatorvi. On myös tinnitusta. Aion kokeilla tuota A-vita tipan korvaan laittoa. On välillä vitsit vähissä.

Vierailija
14/14 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin korvatorvi l. Eustachian tube dysfunction. Ajoittain tullut tutuksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan