Toi pikkukakkosen akka on NIIN KAMALA!
Lapsi tossa kattoo pikkukakkosta ja mä saan näppyjä tuon juontajatytön äänestä jo koko olemuksesta... hrrr... kun puistattaa!!!
Kommentit (13)
Meneekö lapsiin tuo show täydestä? Ja nuo rasittavat laulut...
Siis niin kamala!! Menee kylmät väreet..
Lapsikin jo tossa tokaisi kesken rallatuksen että:
-joo joo, kuultu jo!
Se ei silti ole tässä maailmankaikkeudessa ikinä yhtä kamala kuin VIOLA!!
en tiedä hänen nimeään, mutta olisko se sitten Siina, kuten joku tuossa kirjoitti
Se ei silti ole tässä maailmankaikkeudessa ikinä yhtä kamala kuin VIOLA!!
mutta ei enää. Tyttö ei oo ainakaan vielä valittanu vaan nytkin ihan innoissaan kattoo :)
siksi laulaa, soittaa ja laulattaa paljon. Ihana ihminen! Ja mielestäni osaa loistavasti hommansa, vaikka onkin aikuisen näkökulmasta pikkukakkosessa "vähän liian innokas" :-)
Mut molemmat inhoaa sitä aamun vanhaa naista ja laulavia käsiä =)
Värisevällä äänellä laulaa "Näkemiin, kiitos"
Aaaaaaargh!
Juuri sellainen mummo, josta oikein paistaa teennäinen jutustelu, ei yhtään luonnollinen! :( Tulee sellainen olo että pitäisi laskea katse maahan kun kuuntelee muijan juttuja...jotenkin alentuva ja pakotettu sävy niissä.
... mutta yritän peittää asenteeni lapselta, jota juontaja ei selvästikään häiritse yhtä paljon. Välillä kyllä tokaisee ettei "tykkää noista tyhmistä lauluista".
Toisaalta ihana, että joku jaksaa olla noin innostunut jostakin: ja saahan muksu tuossa musiikkikasvatusta.
trallattelu on kyllä kauheeta! Tänään lapset katsoi pikku kakkosta ja kyllä niin nousi karvat pystyyn! Mä vihasin jo lapsena kaikkia laulu-juttuja!
Siina vai? Hyvinhän se vetää! :D Pirteä ja hyvä musajutuissa. Välillä se kyllä on aika ylienerginen, mutta mun mielestä osaa hommansa. Ennemmin pirtsakka kuin joku möllöttävä hampuusi.