Hitsi viittiskö lähteä Orlanoon? Onko siellä nyt kylmä? Liian pitkälle 1v kanssa?
Olis yksi tosi edullinen matka (reilu 2t eur 5henk. 1vk).
Mutta onkohan se liian pitkä lento 13,5 h kun mukana 1 ja 3 v. lapset. Päälle vielä 400 km ajo Miami-Orlano väsyneenä :(.
Ja siellä taitaa olla aika kylmä nyt? floriassa ollut jopa lunta, eli ei taida ihan uimapukua tarvita :(
Ois vaan aika kiva käydä Disney-puistoissa yms. lasten kanssa, eikä tuollaisia tarjouksia välttämättä tule, ainakaan niin että kävisi aikatauluihin. (norm.hintasena meillä ei ikinä varaa lähteä)
Kommentit (8)
ja tunnen seudun mainiosti, olin siellä lukioaikana.
MUTTA lentomatka on turkasen pitkä ja päälle tulee aikaerorasitus - ja teillä on vielä tosi pienet lapset, jotka eivät kauheasti edes saa irti/muista noista nähtävyyksistä.
Menkää vasta muutaman vuoden päästä! TAI menkää vasta kesäkuussa, ja olkaa vähintään kaksi viikkoa. Ok, silloin voi olla Floridassa kuuma, mutta kaikki paikathan siellä on ilmastoituja!
Suht lyhyellä etäisyydellä on tuolla siis Disney World, Epcot Center, Sea World, Cypress Gardens, Kennedy Space Center, Daytona Beach... ja Miamista etelään tietysti Keys.
Viikon lopulla oli pakkasta ainakin öisin ja Miamissakin 0 astetta. En lähtisi ihan lähiaikoina ainakaan aurinkolomalle :)
mun tietsikassa ei näköjään d toimi jos ei sitä hulluna hakkaa :(
Minusta aika rankka yhden viikon reissuksi. Puistoissa menee niin paljon aikaa että varsinaista lomailua ei jää ainakaan. Lennot ja autoilu nyt sinänsä ei tietenkään mitään ylitsepääsemättömiä, mutta kyllä vähän varmaan haluaisi niiden päälle hengähtääkin.
Disney-puistoihin sää on mitä parhain nyt kun ei ole liian kuuma, uintikelejä tuskin tosiaan on. Mutta ettepä te juuri uimaan ehtisikään :).
Mutta tuuli voi olla viileä.
Noin pienille ei Disney-puistossa ole kauheasti vielä koettavaa mun mielestä, kun sinne sisäänpääsy on tosi kallis (aikuisilta noin 100 USD / päivä).
Mun Floridassa asuvat ystävät sanovat aina, että paras aika käydä siellä on huhtikuu (ei vielä liian kuuma eikä liikaa turisteja).
Liian pitkät lennot ja iso aikaero viikon reissuksi lasten kanssa. Jos haluatte Disneylandiin, niin lähtekää mielummin vaikka Pariisiin (otatte Easyjetin halpalennot ja majoituksen puiston vierestä).
kuin Disney-puistot. Esim. Kennedy Space Center...
Mutta tosiaan Disney-puistot sinänsä olisivat kivat vasta muutaman vuoden päästä kun nuorimmat lapset about väh. n. 3 ja 5.
Ois vaan ollut niin hyvä tilaisuus? :)
(Itse ollaan siis käyty sekä Floridan että Pariisin Disney-puistoissa, mutta lapset ei ole käyneet Floridassa ollenkaan eikä nuorimmat Pariisissakaan. Mutta eihän se mikään must sinänsä ole, että ois pakko käydä ikinä..)
ap
oli Orlandossa pakkasta oisin.
t. usalainen