Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Kivat villahaalareita 140 cm kokoisia?

Vierailija
29.10.2009 |

Ostimme viime talvena pojallemme 120 cm haalarin ja vaikka hän on vain 115 cm pitkä, on lahkeet jääneet lyhyiksi. On varmaan sen verran kutistunut pesussa, kun olen normi neljässäkympissä pesaissut. Mutta siis löytyyköhän noita haalareita 140 cm kokoisia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei niitä ole, niin mitä mä sitten laitan tolle eskarille välivaatteeksi tänne pohjoisempaan Suomeen, jossa pitää pystyä ulkoilemaan myös - 20 asteessa? :)

Vierailija
2/5 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika isojakin kokoja. Meillä oli eskarissa käytössä sellaiset housut (=haalarin alaosa ja vyötärollä kuminauha). Yläosassa käytettiin fleeceä tai villapaitaa. Mutta ei meillä kyllä 140 cm ollut. Meillä se koko on käytössä varmaan ala-asteen 3. luokalla :)

T:Tirppanoiden äiti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuinka tuo 120 cm haalari nyt jo pieneksi jäi, mutta tosiaan mä olen varmaan kutistanut sen pesussa, kun en ole jaksanut villapesussa pestä tai jotain. :) Mutta ajattelin, että otetaan sitten kasvunvaraa, ettei ensi talvena taas ole pieni, kun äiti pyykissä sen kutistaa. Poikamme siis myös aika pienikokoinen eskari, vain 115 cm. Mutta hyvä tietää, että ehkä jotain villaista olisi saatavilla.

ap

Vierailija
4/5 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis villahousuja, hinta on noin 20 euroa ja löytyy isojakin kokoja. Etelän toreilta en ole niitä käynyt katsomassa mutta eiköhän lehdissä liene mainoksia.

Vierailija
5/5 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei niitä ole, niin mitä mä sitten laitan tolle eskarille välivaatteeksi tänne pohjoisempaan Suomeen, jossa pitää pystyä ulkoilemaan myös - 20 asteessa? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän