Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin karppauksen, mitä juon??

Vierailija
11.01.2010 |

Heräsin, aloitin karppauksen, nyt on jano.

Pelkkää vettäkö ma lomotan täst edespäin?

Maitoa? PepsiMaxia? APUA!

Oikein mistään ei löydy vastausta tähän, pitävätkö sitten niin itsestään selvänä että kaikki tietää, tms..? Kahvi ja kaakaoreseptejä vilisee, mutta en kai mä niitä nyt pelkästään kittaa?!?!?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sitä vettä juoda janoon? Ihansama karppaako vai ei.

Vierailija
2/7 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juon teetä ja siihenkään ei saa edes sokeria tai hunajaa laittaa. Maitoakin saa käyttää vain vähäsen.

Opettele juomaan sitä vettä.

Maitoa ei saa sellaisenaan juoda. Mieluiten ei ollenkaan, mutta kahvin ja teen sekaan voi tilkan laittaa. Katso kuinka paljon PepsiMaxissa on hiilihydraatteja? Luulenpa että aivan liikaa.

Helpointen näet mitä saa syödä siitä, että tuotteessa ei saa olla hiilihydraatteja tai niitä on oltava tosi vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä voit karppauksen aikana juoda maitoa ihan vapasti

Vierailija
4/7 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi juon kahvia (johon panen maitoa ja pikku tilkan kermaa) ja teetä (johon panen hunajaa, jos siltä tuntuu, yleensä en).

Jotkut juovat makeutusaineella makeutettuja limppareita, mutta itse en niistä välitä. Jo niiden "lisäaineisuus" on alkanut puistattaa, ja lisäksi sanotaan, että keho saattaa reagoida makeutusaineisiin samoin kuin sokeriin: tuottaa ylen määrin insuliinia.

Vierailija
5/7 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse juon piimää, vettä, kahvia, teetä ja niitä light-limujakin välillä. Minulla limut eivät ole estäneet ketoosia, sillä alkuun ketoosia tikuttelin.

Vierailija
6/7 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pepsi Maxissa hiilihydraatteja". Miksihän se sitten käy esim. ykköstyypin diabeetikoille? Pulloissa on ihan tuoteselosteet.

Muuten ap:n kysymys on asiallinen. Kysyisin vielä lisäkysymyksenä, että mitkä alkoholijuomat käy karppaajille?

Vierailija
7/7 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten on yksi perry light- siideri, jossa hiilihydraattia taisi olla 0,2 g/100ml ja se taitaa olla paras mahdollinen siltä saralta. Nyt en muista mikä sidukka se oli, kun en itse ole siiderien perään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä