Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Onpa harvinaisen ilkeitä aloituksia ja kommentteja osunut silmiini.
10.01.2010 |
Itsestään vaan kertoo sellainen ihminen, ei muusta.
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siis satunnaisista eri ketjuista satuin lukemaan ihan silkkaa ilkeyttä pursuavia juttuja. Ja näin aikuisena järki-ihmisenä vaan hiukan ihmettelen sellaisten sielunmaisemaa, eipä sen ihmeemmin herneitä.
ap
Alue: Aihe vapaa
jos noin herne menee nenään.