Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Allekirjoitettiin tyo kodin turvajärjestelmä S.Aroundio
29.10.2009 |
ja laitteet tullaan huomenna asentamaan. Tänään pälkähti mieleen kysyä vielä jotain,,, ja hups kysyimme miten kauan vartijan tulo kestää talollemme, ja vastaus oli 20-30min, eli mitä hyötyä nyt sitten järjestelmästä on? Rupesi heti puhelun jälkeen kauppaamaan kamerasysteemiä
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Me on mietitty, mutta kun asuntomurtoja on todella vähän, paadyimme siihen, että vakuutus korvaa. Toki olemme varovaisia, talo pidetään asutun näköisenä valoilla poissa ollessakin jne.