Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä Mikko Leppälävelle on tullut? Nykyisin kuin joku ADHD-tapaus
01.01.2010 |
ennen oli tosi rauhallinen ainakin julkisuudessa ja nykyisin kuin mikäkin korkeajännitteinen sähköjänis!
Kommentit (6)
"My dearest frend Barack Obama and me..." Onpa noussut pojalla hattuun. Isolla rahalla koitetaan tehdä miehestä tähteä josta vielä ei ole.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tyhmältähän se olisi näyttänyt, jos vaan olisi seissyt paikallaan. Mikolla on hyvä tatsi tuohon 20-30 -luvun swing-tyyliin.
Mikolla on hyvä tatsi tuohon 20-30 -luvun swing-tyyliin.
taisi olla Huomenta Suomessa, oli ihan rauhallinen eikä nyplännyt yhtään mitään.
Alue: Aihe vapaa
tiedän...