Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En aio koskaan enkä missään tilanteessa tehdä kenestäkään lastensuojeluilmoitusta.

Vierailija
10.01.2010 |

Ei kuulu mulle miten toiset kakaroitansa kohtelevat, enkä aio koskaan ilmoitusta tehdä vaikka tietäisin mitä kauheuksia lapsiperheessä tapahtuvan.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohtakaa heti

Vierailija
2/17 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöttövän lapselleen iltapuurossa unilääkkeitä, lapsen leikkimässä yksinään puistossa klo 23 kun itse tulen töistä kotiin. Ei kiinnosta muiden asiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ap viitsi. Pystyt parempaankin aloitukseen.

Vierailija
4/17 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo 3 kertaa käyttää lääkäripäivystyksessä ja vittu lääkkeisiin meni sit mun shoppailurahat.

Onneksi kakarat ovat sen verran sairaita että nukkuvat suurimman osan päivästä.

Vierailija
5/17 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kyl me kaikki on jo tajuttu että sä nyt ajattelit vaihteeksi keksiä vähän eri provon kuin tarinoida siitä kuinka huono äiti olet. Mut sun aloitukset on jo nähty ja ennalta arvattu. Soita jonnekin auttavaan puhelimeen niinkuin muutkin mielenterveysongelmaiset ja lakkaa rasittamasta meitä tavallisia ihmisiä.

Vierailija
6/17 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes sen vertaa että ambulanssia pystyis soittamaa, mutta kait te sen täältä av-palstaltaa tilaatte jos mää annan osoitteen jos noiden kakaroiden vointi huononee?

eikä oo taksirahaakaan lääkäriin viedä

Vierailija
7/17 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaltaisisasi on varmaan monia, valitettavasti.

T: tuleva lastensuojelun sossu

Vierailija
8/17 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama häiriintynyt aloittaja on useammankin kerran "ilostuttanut" meitä.. Viimeksi(?) halusi jättää esikoisen erossa isälleen ja kuopuksenkin piti itsellään, vain jotta saisi pitää kämppänsä. Täysin sama kirjoitustyyli.

Vierailija
9/17 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

just sun kaltaisten kapeakatseisten kirjanoppineden takia en kyllä koskaan enkä ikinä kenestäkään ilmoitusta tee.

Vierailija
10/17 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noista kakaroista ei olis tällä viikolla lääkäriin päässyt, ainoastaan oikeuslääkäriin sit kun tauti olis isukin mielestä tarpeeksi paha että lääkäriin kannattais viedä.

Vierailija
11/17 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastasi?

Vierailija
12/17 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa

Vierailija
13/17 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa olen itsestäni sossulle ilmoituksen tehnytkin. Saas nähdä mitä poikii. Vieraista kakaroista sen sijaan en piittaa niin paljon, että niistä ilmoitusta tekisin vaikka persiiseen joku paniskin.

Vierailija
14/17 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku niitä hyväksikäyttäisi, minä nimittäin lähtisin sit shekopolli-tyyppisesta raa asta murhasta lusimaan kun kävisin vetämässä siltä hyväksikäyttäjältä kurkun auki. ap

Vierailija
15/17 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuoliin, kaivaisin silmät päästä ja lopuksi työntäisin ison puukon pilluun tai leikkaisin siltä kyrvän pois. Ja sit kävelisin muina naisina kyttälaitoikselle kertomaan että tällaista tuli tehtyä.

Vierailija
16/17 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes sen vertaa että ambulanssia pystyis soittamaa, mutta kait te sen täältä av-palstaltaa tilaatte jos mää annan osoitteen jos noiden kakaroiden vointi huononee?

eikä oo taksirahaakaan lääkäriin viedä

Eli soita vaan ambulanssi ihan rauhassa omalla puhelimella jos tarvii. Kännykällä kun voi soittaa hätänumeroon vaikka ei tietäs ees ko. vehkeen pin-koodia.

Vierailija
17/17 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkkä prepaid-liittymä. ihan oma liittymä on ja rajattomasti puheaikaa vaikka jätinkin opintolainat maksamatta. ei menny luottotiedot ja sen jälkeen olen soneralta saanut vielä kannettavan tietokoneenkin ja pöytäkoneen. en vaan jaksa omaa puhelinlaskua millään jonninjoutavalla terapiapuhelinlätinällä kasvattaa. Netissä saa terapiaa ihan laajakaistamaksun hinnalla. t. laajaKAISTA-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän