Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt alkoi laihis! Muita?

Vierailija
10.01.2010 |

Painonvartijoiden ohjeilla menen ja toistaiseksi helpolta tuntunut. Vielä 4 pistettä käyttämättä tänään ja mietin että mitä järkevää söisin?

Ja laihdutettavaa 20-25 kg:a...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihis alkakoon, tai ei laihis mutta elämäntapa muutos! Alotan tiistaina painonvartijoissa.

Pudotettavana n.50kg.

En kyllä aio koko aikaa painonvartijoissa käydä, tulis vararikko. Käyn sen verran että pääsen hyvään vauhtiin ja lopetan sitten. Voin sitten jatkaa pisteitten laskua kotoa käsin.

Vierailija
2/12 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme kiloa lähtenyt, seitsemän jäljellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisillä ohjeilla..Tsemppiä sulle kakkonen! ap

Vierailija
4/12 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan nähdä kuinka paljon saan itse pudotettua painoa viikossa.

Vierailija
5/12 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin viikko sitten ja olen jättänyt pois vaalean leivän, pastan, perunan ja riisin, sekä kaikki sokeriset herkut. Enemmän hedelmiä, kasviksia ja lihaa. Painoa lähtenyt viikossa 2kg.. Tosin varmaan nesteitä suurimmaksi osaksi.

Vierailija
6/12 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime perjantaina.Painoa pudotettavana n.20kg.

Liikuntaa en koko viikolla ole pystynyt harrastamaan,mutta jo ruokavalion muutoksella on pudonnut 2.8kg.

Liikunta on tarkoitus aloittaa heti huomenna.

Vierailija
7/12 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi pakkanen kyllä vähän vaikeuttaa lenkkeilyä ja urheilua. Mä itse asun pienellä paikkakunnalla ilman mitään mahtavia kuntosaleja ja järjestettyjä liikuntatuokioita, joten ne aktiviteetit on hoidettava itse. Käytännössä se tarkoittaa ahkeraa lenkkeilyä.

Heti kun vähän lauhtuu eikä tarvii enää toppahousuja, lähden lenkille :)

Vierailija
8/12 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun vähän lauhtuu eikä tarvii enää toppahousuja, lähden lenkille :)

Itse olen käynyt tällä viikolla 2 kertaa tunnin kävelyllä -17 asteen pakkasessa. Lisäks tunnin hikijumpassa. Karkit ja roskaruuan olen jättänyt kokonaan pois (ennen meni karkkia joka päivä, roskaruokaa useammin kuin kerran viikossa). Muuten olen syönyt suht normaalisti. Varmaan otan vielä pistelaskun mukaan, jos paino ei ala muuten pudota. Tavoitteena -10kg = BMI 22

Vierailija
9/12 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala karpata ja unohda kidutuskerho Painonvartijat ja muut kalorien laskijat. Neuvoja saat hyvin täältä!

Vierailija
10/12 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime perjantaina.Painoa pudotettavana n.20kg. Liikuntaa en koko viikolla ole pystynyt harrastamaan,mutta jo ruokavalion muutoksella on pudonnut 2.8kg. Liikunta on tarkoitus aloittaa heti huomenna.

kun mullakin olis tollaset reilut 20 kiloo pudotettavaa? siellä olevat ryhmät on ollut niin kauan ja heitin pudotettavat kilot pieniä.. siis ku meitil olis paljon mitä pudottaa...

Vierailija
11/12 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-1,5kg :D

Vierailija
12/12 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiloklubissa. Painoa lähtenyt nyt vajaassa viikossa 3,5kg. Pudotettavaa myöskin 20kg tai oikeastaan enää 16,5kg :D