Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Niin tämä mun mies, joka ei käytä sanaa ihana

Vierailija
10.01.2010 |

Sano kerran, että mistäs mä tiiän, oletko sä maailman kaunein, kun en ole kaikkia naisia nähnyt. Tuostakin minä silloin ajattelin samalla tavalla "rakastaan pitää maailman kauneimpana, vaikka hän ei oikeasti oliskaan".

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenko mä sun mielestä maailman kaunein? Varmaan vuosi oltiin seurusteltu...

Vierailija
2/4 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kauneus ei ole pelkästään ulkokuori. Kyllä minun mieskin on minusta maailman komein, vaikka ulkoisesti viehättävämpiä miehiä löytyy varmasti, mutta samanlaista ''pakettia'' en mistään löytäisi, siis sisäinen kauneus/komeus täydentää sitä ulkoista :)

Minä ainakin nautin siitä, että mieheni sanoo minua maailman kauneimmaksi/ihanimmaksi/parhaaksi vaimoksi, vaikka tiedän, että osaksi mies haluaa imarrella ja miellyttää minua. Kehut ovat ihania ja kyllä meillä on vipinää makkarin puolella ihan taatusti, jos mies katsoo minua päivällä töiden jälkeen silmiin ja kertoo, kuinka kaunis olen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko hän laisinkaan rakastunut minuun. Onko hän enää rakastunut/rakastaako. Seksin suhteen hän on "kerran viikko" miehiä. (Itse olisin valmis, vaikka kuinka paljon enempään) Voihan se olla, että en ole hänen mielestään niin kamalan ihana, paras vaimo jne. Tarkoitan, että voihan se olla, että hän ei näe minua niiden "vaaleanpunaisten silmälasien läpi" eikä ole koskaan nähnytkään.

Vierailija
4/4 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää ''rakastunut'' mutta rakastaa kyllä. Minusta nuo pienet jutut (kehuminen, imartelu) tuovat palan sitä nuoruutta ja rakastumisen fiilistä takaisin suhteeseen.

Tietysti ihmiset ovat erilaisia, toiset janoaa säpinää ja flirttiä, toiset tykkäävät tasaisen varmasta elosta :)

Muistatko sen ajan kun tapasitte ja ihastuitte?

Näit varmasti itsekin miehesi ''vaaleanpunaisten lasien'' läpi? Kaikki oli ihanaa ja mikään ei vedellyt vertoja rakastumisen tunteelle?

Jos muistat niin palauta aika omaankin mieleesi ja käyttäydy miestäsi kohtaan samalla tavalla kuin vuosia sitten, flirttaa, hymyile enemmän, koskettele, kehu ja helli. Luulisin, että mieskin kaivaa pinkit lasit jostain ja innostuu :D