Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko miehesi mielestä ihana/käyttääkö hän sellaista sanaa?

Vierailija
10.01.2010 |

Kysyin mieheltäni, että olenko hänen mielestään tosi ihana (ajattelin, että olisin jos hän rakastaisi minua. (Rakkauden silmälasien kanssa asiat näkee eri tavalla.) Niin mieheni röhähti nauruun ja minä ihmettelin ja suutuin (en tietty pahasti) ja pahoitin mieleni.

Mieheni sanoi sitten väitti, että ei miehet ajattele naisesta, että "ihana". Haluankin kuulla, ovatko muiden miehet sanoneet teitä ihaniksi? Onko se siis sillä tavalla käytössä, että sitä silloin tällöin kuulee. Sitä paitsi tämäkin mun sanoi seurustelun alussa monta kertaa "ihana nainen", että en tiedä mitä se sitten horisee. Hän nimittäin vielä sanoi minulle, että hänen sanavarastoon ei kuulu sana "ihana".

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minun mieheni käyttää sanaa ihana.. olemme asuneet yhdessä kaksi ja pulivuotta, kihloissa ja esikoinen tulossa ja hän käyttää minusta tätä sanaa ja lisäksi montaa muuta

Vierailija
2/16 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paino vahingossa enter

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana, söpö, suloinen ym. Ihan normaali mies on, mutta tuollaiset sanat eivät vaan kuulu hänen suuhunsa.

Vierailija
4/16 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoo kyllä kauniiksi, seksikkääksi ja rakkaaksi. Mutta jos itse kysyisin noin niin varmaan vastaisi että olet ihana, mutta toisaalta saattaisi myös nauraa ja sanoa että "joo joo".

Vierailija
5/16 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana-sanaa. Usein köllötellessämme sängyllä rakastelun jälkeen, hän silittelee mua ja sanoo, että sä oot sitten ihana :-)

Vierailija
6/16 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika erikoista tämä miehesi väite

"että ei miehet ajattele naisesta, että "ihana"."

koska kyllä oma mieheni ainakin käyttää sanoja ihana, seksikäs, maailman kaunein..yms.

Vierailija
7/16 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika erikoista tämä miehesi väite

"että ei miehet ajattele naisesta, että "ihana"."

koska kyllä oma mieheni ainakin käyttää sanoja ihana, seksikäs, maailman kaunein..yms.

kaiken. Ei siinä mitään.

Vierailija
8/16 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallisimpia sanoja, kun hän kutsuu minua. Hei ihana kaunottareni on tavallisin. Rakastelun aikana hän yleensä toistelee paljonko hän rakastaa minua ja olen ihana ja näytän hyvältä!

Meillä siis ainakin on käytössä.

Vierailija
9/16 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mietin, niin ei minun kuulteni kylläkään sano ihanaksi mitään muuta kun minua. Hän ei siis puhu ihanasta ruuasta, vaatteesta, kirjasta tai elokuvasta:)

Vierailija
10/16 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni kutsuu minua ihanaksi, ihan normaalia se on mieheltä.. tosin eivät tuollaiset sanat kuulu kaikkien miehien suusta. Tiedän paljon tapauksia joissa miehet harvoin sanovat edes rakastavansa toista, he ilmaisevat asian teoilla.

Vierailija
11/16 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni käyttää musta päivittäin sanoja "oma ihana rakas", "kulta", "muru".. jne. Me käytämme oikeita nimiämme toisistamme oikeastaan vain vieraiden läsnäollessa.

Yhdessä ollaan oltu yli 6 vuotta ja aina vaan rakkaus roihuaa kuten alussa, olemme ihan hulluina toisiimme.. Taidammekin olla vähän poikkeuksellisia.

Tämä tunteiden näyttäminen ja sanominen onkin yksi niistä piirteistä, joista miehessäni rakastan ja miksi häntä arvostan.

Vierailija
12/16 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa mitään positiivista minusta :( Tai no vuonna 2007 sanoi kauniiksi kerran.

Vierailija
13/16 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan päivittäin =)

Vierailija
14/16 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni sanoo että olen ihanan näköinen. Kuuluu siis sanavarastoon. Tytärtämmekin sanoo ihanaksi päivittäin. Ei kuulosta yhtään omituiselta ainakaan hänen suustaan!

Vierailija
15/16 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoo joskus harvoin, että olen kaunis (jos oikein oon pynttäytynyt, sanoo lapsille: äiti on laittanu kauniiksi!) mutta yleensä tyytyy kehumaan kämpän siisteyttä, ruokaa tms. En kyllä itsekään ikinä kehu hänen ulkonäköään (enää) sillä en ikävä kyllä löydä siinä mitään kehumista, hän on plösähtänyt ja epäsiisti toisin kuin mies, jonka puolisokseni halusin. Niin, tasoissa ollaan, kehun hänen ruokaanssa ja muitakin tekojaan kyllä ja saatan kehua tyylikkääksi jos on ajanut partansa ja vetänyt ykköset päälle.

Vähän tylsää, mutta ihanaksi sanominen olisi lähinnä huvittavaa. Lapsia kyllä kehutaan ihaniksi usein.

Miespuolinen työkaverini sen sijaan on sanonut, että olen "aina kaunis", "ihana", "valloittava persoona" jne... voi huokaus. Se ilahduttaa kovasti kyllä, ja kehun häntä vastineeksi.

Vierailija
16/16 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄIJÄ!