Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

VITUTTAA!!!

Vierailija
09.01.2010 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muakin vitutti aamulla, mut nyt taas kaikki hyvin, oli vaan väsymystä...

Vierailija
2/9 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita poliisit ne tulee rauhoittamaan =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienessä paikkakunnassa,käyttä törkeesti hyväkseen kaikkia ihmisiä joista on jotain hyötyä..

Vierailija
4/9 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

antakaa sille viihdettä kun ei näköään omaa elämää ole =) tee jotai oiken repäisevää =) näytä sille persettä!!!!!!!!!

Vierailija
5/9 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiipii alkava vitutus päällensä. Miehen piti tulla ysin maissa korjaamasta kaverin autoa (siis alunperin jo aiemmin, mutta olikin veikeampi keisi kuin piti), mutta ei ole vieläkään valmis. Olis ollu kiva viettää ilta yhdessä, mutta pakko oli mennä kaveria auttamaan, kun hänkin on paljon auttanut meitä mm. isoissa remonttijutuissa. Sit kun mies tulee otiin, hän on ihan väsyksissä ja taatusti vähintään yhtä harmissaan kuin minäkin. Että se siitä illasta...

Vierailija
6/9 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitut mikään veikeä... Vaikea jopa...

Vierailija
7/9 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselleen vaatteita niin eikö tää muijaa tuu viivana "opastamaan ja hymyilemään"mun kaveria lasten váatteiden ostossa vaan sillä tarkoituksella että vähän saisi kuulla mun elämästä edes vähän..kaverini on todella vaivautunut asiasta.Naapurin muija oli mun pestis 4vuotta,kuuntelin sen eroasiat joka perhanan pvä.Kutsuin hänet syömään ja muutenkin viettää vklonloppua meille kun meillä on paljon vieraita istumassa...teki sitten sossuilmoituksen tässä vuosi sitten...asia selvitetty sossun kanssa ja oli selvästi kiusantekoa.Viime jouluna vielä kehtasi mun mieheltä tulla joulukuusta pyytämään(miehelläni on metsää hänen takapihalla)ja on täs paljon muutakin paskaa takana mitä tää muija on saanut aikaiseksi..plaah.

Vierailija
8/9 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu mikä lehmä! vedä turpaan =) hahahaaa no ei kai! no kyl se sille kostautuu!!!!!!!!!!!

Vierailija
9/9 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ämpäreitä kämppä täys,suhtkoht uus asunto,rahaa ei oo korjauttaa,mun poika oli siellä tällä viikolla leikkimäs ja ihmetteli kun ämpäreitä on joka puolella ja vettä tippuu katosta...eikä hänellä oo ystäviä.