Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 28 ja tuskaisan tukala olo

Vierailija
09.01.2010 |

Voiko tälle tehdä yhtään mitään? Kolmas raskaus ja aiemmissa en kyllä ollut yhtä huonossa kunnossa näin aikaisessa vaiheessa.

Maha tuntuu painavan tonnin, eikä missään asennossa ole hyvä olla. Syömisestä tai juomisesta ei tahdo tulla mitään, kun tuntuu siltä, että mahaan ei kertakaikkiaan mahdu. Väsyttää ja sydän hakkaa pienimmästäkin rasituksesta.

Mahan ympärys minulla on sama kuin aiemmissakin raskauksissa (hieman yli 90 senttiä) ja painoakin on tullut vain kuutisen kiloa - tuntuu kuin sitä olisi vähintään kuusitoista...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuntemukset ihan samat! Alusta asti ollut paaaaaljon rankempaa kuin edellisissä raskauksissa... vai kultaako aika muistot?! ;)

Vierailija
2/4 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä esim. ekassa raskaudessa tähän samaan aikaan kävin töissä ja tein päivittäin tunnin lenkkejä koiran kanssa. En todellakaan pystyisi nyt tunnin kävelylenkkiin, vaikka kuinka hitaasti köpöttelisin tasamaata...

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja odotella ajan kulumista ;)

Mulla samankaltaista hieman pienemmässä mittakaavassa, vaikken ole noinkaan pitkällä. Kolmas tulossa. Olen huomannut myös, että olo vaihtelee päivittäin, ja oikein raskaasta päivästä saa korjata satoa monta päivää eteenpäin.

Kofeiini on ainakin minulle pahasta, varsinkin aamuisin, joten siitä olen luopunut. Ei ainakaan sydän jyskytä niin kovasti aamulla, jonka johdosta olokin on pirteämpi.

Vierailija
4/4 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä neljännen odottaja viikolla 28 ja olotila taas ihan erilainen, ts. tunnin kahdenkin metsälenkit koiralauman kanssa taittuvat helposti ja olo on mitä virkoisin. Masu on kylläkin iso, mutta ruokaakin mahtuu ja ennenkaikkea maistuu - tosin silti "vain" 6kg tullut alkulukemista painoa lisää. Kolmas raskaus oli mulle sitten taas jotenkin tosi raskas, näitä viikkoja vietin kesäkuukausina ja olin yhtä ahkera kuin etana.. :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi