Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö sellaista ihmistä friikkinä ja outona, joka ei ole FB:ssa?

Vierailija
08.01.2010 |

Entä epäsosiaalisena?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoharhaisena tai kyvyttömänä ehkä, en friikkinä enkä epäsosiaalisena. Voi se olla ihan fiksuakin pitää asiat ominaan eikä antaa valokuviaan toisten käyttöön.

Vierailija
2/15 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoharhaisena tai kyvyttömänä ehkä, en friikkinä enkä epäsosiaalisena. Voi se olla ihan fiksuakin pitää asiat ominaan eikä antaa valokuviaan toisten käyttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän yhteyttä kavereihin ihan livenä eikä mulla ole mitään hinkua levitellä mun asioita puolitutuille kummminkaimoille. Mulla on niin hyvä itsetunto, että mä en tarvitse facebookia mihinkään. Eikä facebook tarvitse minua.

Vierailija
4/15 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni hieman kaduttaa, että aikanaan siihen touhuun lähdin mukaan, koska olen pahasti koukussa!

Vierailija
5/15 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä otin eron exästä kun huomasin että se ei ole FB:ssä eikä suostunut liittymään sinne vaikka miten uhkailin. Se on ihan eristäytynyt vanhanaikainen erakko!!!!!

ps. mä taas laitoin sinne nyt exän nolot biletys- ja nakuilukuvat ;)

Vierailija
6/15 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen mieheni/tuttavien kiemurtelua epämiellyttävien ihmisten kaveripyyntöjen kanssa ja joutavanpäiväisiä diipadaapa-tilityksiä "seinällä" (mieheni näyttää näitä usein ja se kyllä tosaalta kiinnostaa minua). Tavallaan kätevä yhteydenpitotapa, mutta toisaalta antaa mahdollisuuden feikkaamiseen mitä suuremmassa määrin ja kisaan "kenellä eniten kavereita".

Vierailija
7/15 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä liityin, oli kavereita ja hetken innostus, kunnes tajusin, kuinka turhaa paskaa tämä on. Ja erosin naamakirjasta, eikä ole ollut ikävä. Tylsää, feikkiä ja kaverikilpailua, enkä tiennyt ketä säälin eniten, niitä, joiden päivitykset ovat turhanpäiväisiä ja muka nokkelia, eivätkä kerro mitään siitä missä mennään, vai niitä, jotka tilittävät siellä avoimesti kaiken. Julkisuus, kaiken levittäminen muille ja muiden kyttääminen on päivän sana, sama kuin joku BB ja blogit, ja kaikki se ON turhaa paskaa. Kokeiltu on, enkä näe siinä mitään muuta järkeä kuin tavan koukuttaa ihmisiä ja tarkkailla kaikkien elämää.

Vierailija
8/15 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen mieheni/tuttavien kiemurtelua epämiellyttävien ihmisten kaveripyyntöjen kanssa ja joutavanpäiväisiä diipadaapa-tilityksiä "seinällä" (mieheni näyttää näitä usein ja se kyllä tosaalta kiinnostaa minua). Tavallaan kätevä yhteydenpitotapa, mutta toisaalta antaa mahdollisuuden feikkaamiseen mitä suuremmassa määrin ja kisaan "kenellä eniten kavereita".

Mä en kyllä ymmärrä, miten ihmiset viitsii tuhlata rajallista elinaikaansa siihen pelleilyyn!

Vierailija
9/15 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koskaan liittynyt, ja kaikki edelläkävijäystäväni ovat nyt eronneet siitä. Taitaa jäädä lopulta teinien ilmiöksi, ja ehkä niiden joilla ei oikeasti ole ystäviä mutta virtuaalisesti on paljonkin. Tai pitäiskö sanoa niiden jotka sosiaalisesti pärjäävät paremmin virtuaalimaailmassa.

Vierailija
10/15 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, kyvyttömänä mihin?

entäs vainoharhaisuus? miten se liittyy siihen, kun EI kuulu fb:n?

Miten mä olen vainoharhainen, kun en ole fb:ssä? ennemminkin päinvastoimn; fb:ssä oleva ois vainoharhainen.

Vierailija
11/15 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onko se ihan oikeesti niin että ihmiset siellä kertoo ihan tavallisesta arkielämästään nimellään ja kuvallaan ja sitten jotkut entiset ala-asteen luokkakaverit lukevat sieltä että jaahas, Virtasen Janica on taas käynyt vessassa tänään.

mä olen kotiäiti enkä kyllä keksi mitä kirjoittaisin omasta elämästäni muille. Kenties vaikka näin

- heräsin

- otin leipää

- kävin kaupassa

- söin

- palstailin

- katsoin teevetä

olisko tämä ihan ok-päivitys facebookiin?

Vierailija
12/15 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs vainoharhaisuus? miten se liittyy siihen, kun EI kuulu fb:n?

Miten mä olen vainoharhainen, kun en ole fb:ssä? ennemminkin päinvastoimn; fb:ssä oleva ois vainoharhainen.

tässä esimerkki vainoharhaisuudesta:

"Katselen mieheni/tuttavien kiemurtelua epämiellyttävien ihmisten kaveripyyntöjen kanssa ja joutavanpäiväisiä diipadaapa-tilityksiä "seinällä" (mieheni näyttää näitä usein ja se kyllä tosaalta kiinnostaa minua). Tavallaan kätevä yhteydenpitotapa, mutta toisaalta antaa mahdollisuuden feikkaamiseen mitä suuremmassa määrin ja kisaan "kenellä eniten kavereita"."

Vainoharhaisuus feikkaamisesta ja kisailusta. Lisäksi pelkoa siitä, että esim. lomakuvasi näkee joku vieras. Iiiik, kamalaa.

Vierailija
13/15 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onko se ihan oikeesti niin että ihmiset siellä kertoo ihan tavallisesta arkielämästään nimellään ja kuvallaan ja sitten jotkut entiset ala-asteen luokkakaverit lukevat sieltä että jaahas, Virtasen Janica on taas käynyt vessassa tänään.

mä olen kotiäiti enkä kyllä keksi mitä kirjoittaisin omasta elämästäni muille. Kenties vaikka näin

- heräsin

- otin leipää

- kävin kaupassa

- söin

- palstailin

- katsoin teevetä

olisko tämä ihan ok-päivitys facebookiin?

Miten sä itse näet, onko se ihan ok kirjoitus av:lle, että

- heräsin

- otin leipää

- kävin kaupassa

- söin

- palstailin

- katsoin teeveetä?

Eli, mitä SINÄ teet täällä sellaista mitä et voi nimelläsi ja kuvallasi kertoa? Miten se on hienompaa, että vastaajat sinun juttuihisi ovat "vierailijoita" eikä esim. entisiä luokkakavereita?

Ei sitä fb:a tarvitse/kannata sen vakavemmin ottaa!

Vierailija
14/15 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onko se ihan oikeesti niin että ihmiset siellä kertoo ihan tavallisesta arkielämästään nimellään ja kuvallaan ja sitten jotkut entiset ala-asteen luokkakaverit lukevat sieltä että jaahas, Virtasen Janica on taas käynyt vessassa tänään. mä olen kotiäiti enkä kyllä keksi mitä kirjoittaisin omasta elämästäni muille. Kenties vaikka näin - heräsin - otin leipää - kävin kaupassa - söin - palstailin - katsoin teevetä olisko tämä ihan ok-päivitys facebookiin?

Miten sä itse näet, onko se ihan ok kirjoitus av:lle, että - heräsin - otin leipää - kävin kaupassa - söin - palstailin - katsoin teeveetä? Eli, mitä SINÄ teet täällä sellaista mitä et voi nimelläsi ja kuvallasi kertoa? Miten se on hienompaa, että vastaajat sinun juttuihisi ovat "vierailijoita" eikä esim. entisiä luokkakavereita? Ei sitä fb:a tarvitse/kannata sen vakavemmin ottaa!

että olen tänne tämmöisen viestin kirjoittanut. en takuulla omalla nimelläni ja naamallani. jotain rajaa sentään!

Vierailija
15/15 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onko se ihan oikeesti niin että ihmiset siellä kertoo ihan tavallisesta arkielämästään nimellään ja kuvallaan ja sitten jotkut entiset ala-asteen luokkakaverit lukevat sieltä että jaahas, Virtasen Janica on taas käynyt vessassa tänään. mä olen kotiäiti enkä kyllä keksi mitä kirjoittaisin omasta elämästäni muille. Kenties vaikka näin - heräsin - otin leipää - kävin kaupassa - söin - palstailin - katsoin teevetä olisko tämä ihan ok-päivitys facebookiin?

Miten sä itse näet, onko se ihan ok kirjoitus av:lle, että - heräsin - otin leipää - kävin kaupassa - söin - palstailin - katsoin teeveetä? Eli, mitä SINÄ teet täällä sellaista mitä et voi nimelläsi ja kuvallasi kertoa? Miten se on hienompaa, että vastaajat sinun juttuihisi ovat "vierailijoita" eikä esim. entisiä luokkakavereita? Ei sitä fb:a tarvitse/kannata sen vakavemmin ottaa!

että olen tänne tämmöisen viestin kirjoittanut. en takuulla omalla nimelläni ja naamallani. jotain rajaa sentään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi