Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hääpuvun valinta

Vierailija
08.01.2010 |

Kannattaako hääpuku ottaa tasan omien mittojen mukaan jos käyttää korsettia hääpuvun alla? Vai onko parempi ottaa muutamia senttejä isompi puku??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllähän se puku pitää hommata ennenkuin voi sovittaa.. Eli milläköhän mitoilla ensin kannattaa se puku ottaa

ap

Vierailija
2/3 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain nettikaupastako? Suosittelen menemään oikeeseen kauppaan ja sovittamaan siellä tai huolehtimaan, että saat todella vaihdettua sen netistä ostetun puvun. Juhlapuku vaatii lähes aina pientä korjausta, jotta istuu ihan täydellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan henkilökohtaisesti minulle laitettu lupaus kirjallisena että saan palauttaa puvun vaikka siinä ei olisi mitään vikaa.. Eli suoraan lukee että saan palauttaa siitä syystä etten vain sittenkään tykkää puvusta.

oikeessa kaupassa on käyty eikä ole sellaista pukua josta olen haaveillut... Enkä ala teettämisestä maksamaan 400 euroa enemmän kuin jos tilaan puvun!!

olen varautunut siihen että joudun hiukan mittoja muuttamaan ompelijalla. Mielummin otan halvemman valmiin ja muutan sitä hiukan, jää kustannukset melkoisen paljon pienemmiksi!

Ja jos puku ei ole laadukas ja hyvä kun sen kotiin saan tilaamalla, niin palautan sen ja maksan sitten sen 400e enemmän puvusta ja teetän sen.

Ajattelin nyt vain, että minkäs kokoisen sitä tilaisi alkuperäisenä. just mitoille sopivan vai hiukan isomman.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan