Mitä mieltä eilisestä Satuhäät parista?
Kommentit (49)
Toivottavasti avioliitto kestää, vaikka vaikutti rakastumisen ensihuumassa solmitulta. Eihän sekään mahdotonta ole.
Olisin hävennyt silmät päästäni, jos olisivat minun lapsiani.
Ja entäs se sulhosen äiti? Nimitti itseään emoksi ja reuhtoi menemään kansallispuvussa! Näytti ihan joltain komediasarjan hahmolta.
morsiamen vanhempien taloa!! Ihme työmaa. Itse pariskunta oli kyllä niiin lapsia vielä, esileikit käynnissä koko ajan.
Morsian meni möläyttämään että ei hoida asioita ja näkyi olevan aika hajamielinen muutenkin - unohti mm.kenkänsä ja laukkunsa liikkeisiin. Työnantajat varmaan ei aio palkata moista töihin helpolla. Ja sitten se tatska.. tatskaaja sanoi että vaikeuttaa työnsaantia johon morsmaikku sanoi että ei haittaa.. ihme asenne oli. Molemmat tuntuivat aika tyhjäpäisiltä muutenkin.
Juu oli aika työmaa se niiden talo ja pihapiiri. Lapsia näköjään sikiää myöskin teholla - onkohan monta isääkin olemassa..
nuo vielä olivat. Mennään naimisiin, mitään hääjuhlan tuntua ei ole. Kaikki vaan on "kivaa", itse ei osallistuta millään tavalla valmisteluihin.
Ohjelmasta jäi sellainen "lasten leikkien" maku suuhun.
Mennään naimisiin, mitään hääjuhlan tuntua ei ole.
edes näytetty hääjuhlaa!! :-D Siunaus vain.
Naimisiin pari oli mennyt jo aiemmin. Suku halusi juhlat, miksi parin olisi pitänyt ne heille järkätä?
Suvin äiti oli marttyyri ja noista se lapsellin narisija. Ja sinäkin olet aika lapsellinen kun naimisiin ei voi mennä ilman "hääjuhlan tuntua". Tsiisus.
kehtaat arvostella pihaa, perhetilannetta ym tuntematta perhettä. Katsos, kun eivät asu kyseisessä talossa vakituisesti vaan etelä-Suomessa, kuten ohjelmassa kerrottiin jos satuit kuuntelemaan. Ehkä oli vanhassa talossa remppa menossa esim talon myyntiä varten.
Sisaruksia Suvilla on monta, mutta tekeekö se perheestä kyseenalaisen? Että kysellään onko lapset samalle isälle ym. Törkeää! Tunnen sen verran kyseistä perhettä, että voin sanoa, että ihanat vanhemmat Suvilla on. Ja viisaita kasvattajia, helpoimman mukaan eivät ole menneet lastensa murrosiän myllerryksissä.
Teinimeininkiähän tuo ohjelman sisältö oli, vaan olihan hääpari kovin nuori. Ihanaa kun menivät naimisiin. Ei siinä vuositolkulla tarvitse miettiä kun rakkaus iskee kohdalle.
Ja aika vastuuntunnottoman oloisia. Vaikutti, että menivät naimisiin hetken mielijohteesta, vaikka rakastuneita olivatkin. Toivottavasti eivat ala heti lapsia tekemään...
Erittäin kaunis pari kuitenkin, että sopivat toisilleen hyvin. Suvi näyttäisi olevan 3 kuukautta vanhempi kuin Johannes.......
Sitäpaitsi ohjelmassa sanottiin, että perhe oli hiljan muuttanut Keravalle. Siis muutama kuukausi aiemmin.
Miten se asunto siellä Porissa oli itsekseen ilman asukkaita räjähtänyt parissa kuukaudessa tuonnäköiseksi?
Juu ihan sama isä on kaikilla 7:llä lapsella ja vanhemmat on ollut 27 vuotta onnellisesti naimisissa. Jospa sinä vain huolehtisit omien lapsiesi isistä, mistä sinä edes keksit tuon jutun? Etkö keksinyt mitään muuta pahaa kirjoitettavaa niin piti alkaa tuollaista spekuloimaan. Iljettää tuollaiset ihmiset.
Itsellänikin on 7 sisarusta, eikä se tosiaan tarkoita sitä, että olisi eri isä kaikilla! Käsittämätöntä järjenjuoksua tuommoin höpötys.
Itse pariskunta oli kyllä hieman keskenkasvuisia, mutta turha tossa vaiheessa pohtia,että menevät naimisiin jo nyt. Tuossa vaiheessahan he olivat olleet naimisissa jo yli puoli vuotta.
Toivon, että kasvavat molemmat vastuuntuntoisiksi ihmisiksi ja harvemmin enää soittelevat äidille, että ei antanut rahaa hiekkalapiohin yms. hauskaa. Morsiammen äidillä kyllä on ollut kestämistä.
Olihan ne vielä lapsellisia, mutta niin saa tuon ikäisenä ollakin!!
Itse olen omaan aviomieheeni rakastunut 15v ja ollut silloin vielä ihan kakara niinkuin mieskin!
Hyvin on kuitenkin yhdessä pysytty ja nyt melkein nelikymppisinä on hassu miettiä, että miten erilaisia ihmisiä sitä nykyään ollaankaan. Vaikka yhtä rakastuneita taidetaan olla vieläkin. :)
Mun mielestä ihana, kun kerrankin oli nuoremman parin häät ohjelmassa. Nykyään, kun tupataan menemään naimisiin vasta vuosia yhdessä eläneenä. Viime kesänä pääsin vieraaksi häihin, jossa morsiuspari oli nuoria ja rakastuneita. Ihana tilaisuus!!
mutta tuottaja ei laita ihmisiä tekemään asioita. Kyllä se on ihan oma valinta kuinka käyttäytyy ja kaikki jaksot eivät ole yhtä viihdyttäviä kuin toiset.
Tuottajahan ainakin tässä tapauksessa kehotti paria suutelemaan aivan joka paikassa.
Kuvauksia oli jatkuvasti ja viidenkymmenen tunnin nauhoista pätkittiin tämä 50 min ohjelma tuottajan haluamaan muotoon.
vaikka pyydetään suutelemaan niin ei sitä silti ole pakko tehdä. Tämä pari näytti siltä että heitä ei ole paljon tarvinnut hoputella toisiaan pussailemaan.
Tuskin on tuottajan "vika" miten pari käyttäytyy ja asioitaan hoitaa koska eihän tuottaja voi vaatia ihmisiä tekemään mitä käsketään. Eihän ole kyse näyttelijöistä.
Jos matskua kuvataan 50 tuntia ja pari sinä aikana pussailee 10 minuuttia ja kaikki pusuttelut päätyvät tuohon 50min ohjelmaan, niin toki se näyttää siltä ettei koko kesänä muuta tehtykään?
Toivottavasti eivät ihan heti ala lisääntymään. Se tyttönen jätti eka kenkänsä sinne morsiuspukuliikkeeseen, ja myöhemmin käsilaukkunsa sinne tatuointipaikkaa. Miten pian hukkaisi vauvansa??