Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muilla pitkäkestoista flunssaa nyt?

Vierailija
08.01.2010 |

Mulla kestänyt nyt viikon. Välillä selllainen olo, että jee nyt alkaa tervehtymään, mutta ei sittenkään. Eipä oo ennen kestänyt normaali flunssa näin kauaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä meni tasan 2 vkoa, saas nähdä kauanko itsellä tällä kertaa.

Vierailija
2/11 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi jo puolitoista viikkoa sitten kurkkukivulla, sitten lähti ääni lähes kokonaan pois.

Sen jälkeen alkoi päänsärky ja aivan järkyttävä yskä ja nuha. En todellakaan muista, että koskaan olisin niistänyt näin paljon flunssan aikana.

Vieläkin niistän, aivastelen ja yskin ja loppua ei näy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kipeeksi uudenvuodenaattona, edelleen hutera ja voimaton olo. Lapsilla kytenyt viikon.

Vierailija
4/11 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa.

Vierailija
5/11 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi kurkkukivulla, sitten tuli kuumetta ja kurkku entistä kipeämmäksi. Flunssa iski kun kuume laski, pääkipua, hirveää ärsytysyskää iltasin.

Olo oli 3 viikkoa ihan hirveän kipeä, sitten viikon ajan ei ollu "enää" muutakuin voimattomuutta ja kurkkukipua.

Lapsiin ei tarttunut.

Ehkä oli sikainfluenssa, ehkä ei. Ja arvatkaa sainko levätä..en. Lapset oli vain hoidettava, kun mies oli töissä. Onneks alkoi joululoma sitten, ei tarvinu enää kuskata lapsia kouluun.

Poika oli kuukauden nuhassa, joka ei parantunu eikä pahentunu. Kunnes meni korviin ja nuha pahenikin sitten. Antibiootti vei nuhan mennessään sitten.

Vierailija
6/11 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan oot juu ainoa sairas Suomessa?

Se, ettei kukaan tuttavakaan ole kipeänä, ei tarkoita etteikö jollain jossain sitä ole.

Lastenlääkäri nauroi kerran että ainahan jossain joku pöpö on, sitten se muuntautuu ja taas tarttuu..

Ja kaikki tartuntataudit ei tartu koko perheeseen!!!!!!!!!

Vierailija
7/11 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lasipurkissa olet kasvanut?

Vierailija
8/11 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ja miehelläni. 8kk vauva oireeton. TÄsin minä jo suht normaali. Luulen että tämä ei ole tavalista fllunssaa vaan si-flunssa lievenpänä. Kaikki oireet ainakin täsmää, vain kuume on puuttunut. Ja minä olen raskaana. Hyvä että tuli sairastettua, niin on sikiölläkin vastustuskyky sitten! Mies yskii "keuhkon paloja" vieläkin.

Vierailija
9/11 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa tosi minimaaliset oireet. Vähän (mutta sitkeää) nuhaa ja aamuisin kuivaa yskää. Minulla jatkuu jo toista viikkoa.

Vierailija
10/11 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...viikko. kaksi pitkä aika flunssalle? Itselläni on ollut n.10 viikkoa ja vieläkin vähän yskää ja nuhaa=(

Vierailija
11/11 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt jo toista viikkoa. Yskä onneksi lähtenyt, mutta nuha jatkuu.Ihan veltto ja vetämätön olo.