Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä voimia jättää väkivaltainen mies?

Vierailija
07.01.2010 |

Kuvittelin nykyisen mieheni olevan se oikea, siltä hän alkuun vaikuttikin ja kaikki tapahtui näin jälkikäteen ajatellen liian nopeasti. Menimme naimisiin parin vuoden yhdessä olon jälkeen ja reilu puol vuotta häistä astui välivalta kuvioihin. Tai sillon mieheni löi ekan kerran kun oli saanut päähänsä, että petän häntä. Olin aikeissa lähteä (olisi pitänyt tehdä se sillon), mutta sitten mies pyysi anteeksi ja vannoi, ettei enää lyö ja oli taas niin ihana, että annoin periksi ja jäin. Näin on jatkunut nyt jo ihan liian pitkään, olen vaan jotenkin lamaantunut, ehkä jopa masentunutkin ja tuntuu, että alistunut kohtalooni.

Nyt ei kuitenkaan enää ole kyse enää vain minusta, vaan olen raskaana ja laskettu aika lähestyy uhkaavasti. Olen koko raskausajan yrittänyt kerätä voimia lähteäkseni, mutta pelkään mitä tapahtuu sen jälkeen tai mitä tapahtuu kun kaksoset syntyy. Tällä paikkakunnalla minulla ei ole omia tuttuja, kaikki on minun ja miehen yhteisiä tuttuja tai miehen sukulaisia. Ulkopuolisille mies osaa esittää niin ihanaa miestä, etteivät he ikinä uskoisi millainen hän oikeasti on.

Olen niin väsynyt tähän esittämiseen, että ollaan onnellisia, vaikka todellisuudessa pelkään miestäni. Ainoa henkireikäni on se, että mies tekee työtä, jossa on aina pari viikkoa poissa kotoa ja sillon saan olla rauhassa, mutta seuraavat pari viikkoa taas kuulee miten olen häntä pettänyt tai ainakin katsellut muita sillä silmällä hänen poissa ollessaan.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tosiaan mukava kuulla, miten aloittajan ja lasten elämä lähti menemään.

Ovat eskarilaisia sitten jo!

Vierailija
22/22 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 6 vuotta vanhaan ketjuun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla