Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jatkaa liittoa pettämisen jälkeen?

Vierailija
07.01.2010 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut vaikeaa viime vuosina. Kolmannen lapsemme ollessa vuoden äitini kuoli ja minä sairastuin masennukseen ja olin lähes toimintakyvytön ja mies joutui hoitamaan lapset, kodin ym. Ajan kanssa parannuin masennuksesta ja elämä palasi raiteilleen aina kuopuksemme syntymään asti. Sairastuin synnytyksen jälkeiseen masennukseen ja mies oli taas vastuussa kaikesta. Yhä olen toipilas masennuksen suhteen, mutta nyt pystyn jo lapset hoitamaan kun mies töissä ja ainakin pakolliset kotityöt tekemään.

Lapsemme ovat siis nyt 15v, 12, 4v ja 11kk

Luulin, että meillä olisi kaikki hyvin, mutta se kuvitelma mureni sen myötä kun mies kertoi pettäneensä. Kyse oli yhdestä hairahduksesta ja haluaisin vielä ainakin yrittää jatkaa liittoamme, mutta miten?

Onko täällä muita, jotka ovat jatkaneet ja päässeet yli pettämisestä? Kävittekö parisuhdeterapiassa vai miten selvisitte? Onko liittonne nykyään onnellinen?

Vierailija
2/8 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat pettää tai siis meillä molemmilla on omat "vakihoidot". Onnellisuudesta en tosin tiedä, jokin tyhjiö sillä saralla. Kaikki hyvin, ja en vaihtaisi - toistaiseksi - miestä toiseen. Eikä mieskään kuulemma minua helposti vaihtaisi. Painaa vaakakupissa myös yhteiset lapset, asuntovelka, jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsimme pettämisestä yli ja nyt kun on 4v aikaa pettämisestä niin olemme onnellisia yhdessä ja iltatähti syntyy muutaman kuukauden päästä.

Vierailija
4/8 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman terapioita.

Meillä kans tilanne et oltiin oltu 6v yhdessä. sunniteltu oman asunnon ostoa, lapsia ym..ei haluttu sitä kaikkea heittää menemään yhden kännisen virheen takia.

Mies katui aidosti tekoaan ja halusi korjata virheensä.

Nyt kaikesta on aikaa 3v ja olen saanut luottamuksen takaisin, ainakin osin, selvinpäin luotan 100%, alkoholin vaikutuksen alaisena en kuitenkaan ihan täysin luota.

Mies ei ole sen jälkeen lähtenyt ilman minua juomaan, mut yleensä me mennäänkin aina kaveriporukalla..mäkään en ole montaa kertaa "tyttöjen" kesken ollut.

Nyt juominen loppuu kun mies on pitkällä tipattomalla ja mä ootan esikoista vielä toukokuuhun asti, että luojan kiitos jatkettiin vaikka vaikeeta oli.

Nytpä ei oltais tässä tilanteessa että on oma koti ja vauva tulossa. Mut teidän pitää molempien haluta jatkaa ihan tosissaan, muuten tuskin onnistuu.

Vierailija
5/8 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla on vielä rakkautta, vaikka takana on jo 23v yhteistä taivalta.

ap

Vierailija
6/8 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avainasioita on puhuminen ja miehen kestettävä kaikki tunteenpurkauksesi, syytökset ym. ja molempien on haluttava jatkaa yhdessä ja miehen oikeasti kaduttava tekoaan ja ymmärrettävä, ettei se saa toistua tai jos toistuu niin sitten se on suhteenne loppu. Tai en minä ainakaan voisi antaa kahdesti pettämistä anteeksi.

Vierailija
7/8 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroaisi, sillon on muutenkin raskasta ja sinäkin toivut masennuksesta.

Vierailija
8/8 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vähän oudolta, että miehesi meni paljastamaan, jos kyseessä oli "yksi hairahdus". Itsestä tuntuisi, että jos miehesi pystyy asian kanssa elämään, niin olisi voinut jättää ihan omaksi tiedokseen.

Joka tapauksessa suosittelisin yrittämään, jos tuntuu, että molemminpuolista kunnioitusta ja rakkautta vielä löytyy. Virheitä tekee jokainen. Itse olen sitä mieltä, että pettämisen jälkeen on syytä paneutua syihin, eikä siihen mitä oikeastaan on tapahtunut.

Miehesi tuntui väsyneen tukipilarina olemiseen ja hetken on saattanut kuvitella, miltä tuntuisi jättää vain kaikki taakseen. On ilmeisesti huomannut, ettei siihen pysty eikä välttämättä haluakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä