Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhepeti..?

Vierailija
07.01.2010 |

Kuinkahan moni nukkuu perhepedissä? Me ei olisi voitu sellaista kuvitellakaan. Lasten paikka on mielestämme alusta asti omassa sängyssä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... että lapsen paikka on lähellä vanhempiaan - mutta en sano, koska olen sitä mieltä, että jokainen tekee nämä valinnat itse eikä kukaan meistä ole mikään tuomitsemaan muiden valintoja.

Vierailija
22/26 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin saamme nukuttua.

Vielä pari vuotta sitten en itse pystynyt kunnolla nukkumaan ennen kuin poika tuli viereen nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta haluan olla mahdollisimman lähellä lapsiani ja antaa heille läheisyyttä ja turvallisuuden tunnetta myös yöllä. Ollaan koko perhe tosi läheisyydenkaipuisia (joo ei noin voi varmaan sanoa, mutta ymmärrättehän?) ja tykätään halia ja nukkua lusikassa. Se on niinkuin "ilmaista läheisyyttä" eikä läheisyys ole koskaan pahitteeksi jos myös annetaan sitä omaa tilaa. Jos pystyy nukkumaan kuin "kissaperhe" niin suosittelen lämpimästi! Minusta se on ihanaa. Lapsilla on omatkin sängyt ja menevät välillä itse omaan sänkyyn.

Vierailija
24/26 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut perhepetiä meilläkään. Voisin kuvitella, että lapsen siirtämisessä myöhemmin omaan sänkyyn tulee herkästi ongelmia (=huutoa), kun on tottunut nukkumaan vanhempien kanssa.

Niin, jos sinulla ei ollut perhepetiä, niin ne ongelmatkin ovat vain kuvitelmiasi.

Oma kokemukseni on, että perhepedistä on täysin mahdollista siirtyä omaan huoneeseen. Ja toisaalta, kyllä ihan varmasti ensi yönäkin kömpii useampi entinen pinnasänkyläinen vanhempien sänkyyn.

Vierailija
25/26 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikki-ikäisten vanhemmat nukkuu perhepedissä. Lapset tulee yöllä omasta sängystään vanhempiensa viereen jos näkevät painajaisia tai pelkäävät. Riippumatta siitä missä iässä heidät on siirretty omaan sänkyyn.

Vierailija
26/26 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapsista on itse halunnut nukkua omassa sängyssään (meidän huoneessa) ja kaksi lapsista nukkuu mielellään perhepedissä. Nykyään kaksi vanhinta nukkuu omassa huoneessa, joskin keskimmäinen 6v tulee lähen joka yö meidän sänkyyn.

2v on aina nukkunut mun vieressä ja saa nukkua niin kauan kuin tahtoo, vaikka sitten yläasteikään saakka, jos on tarve. Nukun itsekin paremmin, kun kuulen ja tunnen lapsen vieressäni.

Jokaisessa perheessä toimitaan omalla parhaaksi havaitulla tavalla. Meille sopii perhepeti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi