Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään, jonka koira olisi synnyttänyt?

Vierailija
06.01.2010 |

Missä vaiheessa koiralla laski lämmöt? Kuinka usein mittasitten ja kuinka selkeästi ne laski?

Entä synnytys, mistä huomasit sen käynnistyneen? Montako pentua tuli ja montako vuorokautta astuttamisesta meni synnytykseen?

Itse täällä jännitän ekaa pentuetta, nyt on 59vrk kasassa ja vielä ei ole juurikaan merkkejä synnytyksen alkamisesta (lämmöt vielä selvästi yli 37, kun olen aamuin illoin mitannut)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me mitään lämpöjä mittailtu. Synnytyksen alkaminen huomattiin, kun olimme lähdössä lenkille, ja koira ei halunnutkaan (yleensä lähti aivan innoissaan kun kuuli remmin kolinan). Ihan hetken kuluttua olikin ensimmäinen pentu syntynyt. Pentuja syntyi 7, joista 1 kuolleena. Yllättävää kyllä, ei emo mitään apua oikeastaan tarvinnut, kaikki meni tosi hyvin vaikka oli tuon emon ensimmäinen pentue.

Vierailija
2/4 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon apua synnytyksessä? Meidän sakemannilla ei todellakaan mittailtu lämpöjä, edellisenä iltana kieltäytyi syömästä ja se oli oikeastaan ainoa merkki. itse hoiti synnytyksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että hänellä olisi mielenkiintoa kertoa sinulle näistä faktoista?!

Vierailija
4/4 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän minä faktat tiedän, kysyin lähinnä käytännön kokemuksia :)

Itse mittailen lämpöjä ihan sen vuoksi, että tiedän siten synnytyksen ajankohdan. Olen sopinut äitini kanssa, että hän hakee lapset heille siksi aikaa.

Rotumme ei varsinaisesti mikää riskisynnyttäjärotu ole, vaikka suht pieni onkin.

Ihan tosiaan mielenkiinnosta halusin kuulla kokemuksia.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi