kahden viikon loman jälkeen TÖIHIN
No siis joo onhan sitä taas tullu oltua, mutta kyllä niin paljon mielummin oisin himas kun puurtaisin töissä. Vaikka ei mitään raskasta työtä olekkaan.
Ei muuta kun raskaaksi hankkiutumaan =)
Kommentit (9)
Paitsi että provoksi paljastui heti, opet tietää, että "olekaan" sanaan ei tule kahta k-kirjainta.
mulla on montakin sellaista tuttua, jotka eivät ole opettajia, ja ovat pitäneet nyt joulun aikaan 2-3 viikkoa lomaa.
Olen nukkunut nyt kahden viikon lomalla liki puoleen päivään ja valvonut öisin neljään. Se vain on mun luontainen rytmi. Mä alan elää vasta illasta. Ja huomenna pitäisi sitten taas jo ennen 7:ää nousta ylös. Voi itku. Ja ikääkin on niin paljon, etten enää raskauksia viitsi ajatellakaan. Kyllä mulle työnteko on ihan hirveä taakka, mutta pakko mikä pakko.
vielä ens viikon alkuun,enkä ole ope.
väkipäivänä vapaata, vaan olin vain nyt ma ja ti lomalla. Tuntuu ettei lomaa ollut yhtään, ja tällä pitäisi jaksaa pääsiäiseen. Talvilomaa ei ole, koska vaihdoin juuri työpaikkaa. Töihin on pakko mennä kun on ja työsuhteen lopussa olevat lomapäivät ovat ahdistunutta työnhakua. Työttömänä oloa en pitänyt rentouttavana lomana.
Tyhmää. T. Pätkätyöläinen
ihanaa päästä töihin 2vk loman jälkeen, alkaa riittämään tämä oleilu
Aamulla ollaankin ihmeissään, kun lapset aloittaa koulun ja minä työt.Mutta kai sitä taas äkkiä tottuu tuohon ainaiseen pieneen kiireen tuntuun.
Paitsi että provoksi paljastui heti, opet tietää, että "olekaan" sanaan ei tule kahta k-kirjainta.