Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Käytätkö Lumenen tuotteita?

Vierailija
05.01.2010 |

- Mitä ja miksi?

-Miksi et, jos et?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 jatkaa. Koska valmistettu Suomessa, voin olla varma etteivät sisällä "kiinalais"yllätyksiä, esimerkiksi myrkyllisiä ainesosia.

Vierailija
22/38 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen kosteuttava naamio on kerta kaikkiaan ihana tuote, toimii hyvin, koostumus hyvä eikä sisällä allergisoivia aineita tai tuoksuja.

Meikkipussukassani on paljon Lumenen tuotteita: kivipuuteri, silmien rajauskynä, kulmakynä, luomiväri, huulten rajauskynä ja huulipuna. Lisäksi kynsilakoista osa on Lumenea. Mun mielestä hyvä hinta-laatu -suhde tuotteissa.

- Mitä ja miksi?

-Miksi et, jos et?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on yhdessä poskipuna ja aurinkopuuteri. Kävin juuri tänään ostamassa uuden rikkoutuneen tilalle.

Vierailija
24/38 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomainen hinta-laatusuhde.

Vierailija
25/38 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natural Code aurinkopuuteri/poskiväriyhdistelmään oon jäänyt totaalisen koukkuun. Mahtava tuote ja hinta-laatusuhde hyvä.

Vierailija
26/38 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niitä testattiin aikoinaan eläimillä!

Vierailija
27/38 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita tullut käytettyä. Turvenaamio on hyvä. Muita ihonhoitotuotteita en tällä hetkellä käytä. Jotain meikkejä löytyy kyllä.

Vierailija
28/38 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

L'orealin meikkipuuterin. Se on sellainen punareunainen pyöreä rasia, olikohan se joku, ootas mä käyn katsomassa. Se on infallible Long-Lasting Creamy Powder Foundation.

Että ihan vinkkinä sulle 20, jos palasit tätä ketjua lukemaan :) Mulla on rasvoittuva seka-iho, kuivakin siis joskus paikoitellen ja toi sopii mulle ihan kivasti!

11

Vierailija
29/38 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

L'orealin meikkipuuterin. Se on sellainen punareunainen pyöreä rasia, olikohan se joku, ootas mä käyn katsomassa. Se on infallible Long-Lasting Creamy Powder Foundation.

Että ihan vinkkinä sulle 20, jos palasit tätä ketjua lukemaan :) Mulla on rasvoittuva seka-iho, kuivakin siis joskus paikoitellen ja toi sopii mulle ihan kivasti!

11

Täytyy mennä kauppaan katsomaan! Mulla on sekaiho, paikoitellen ehkä vähän pintakuiva.

20

Vierailija
30/38 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän sensitive total confort(?) naamiota, kun on niin kuiva iho. Tällä pysyy naama paikallaan, eikä ropise irti. Käytän tätä siis ihan päivävoiteena, kun on niiin kuiva iho.

Muuten en juuri käytä Lumenea, meikit ei ole minusta hyviä. Tämä Sensitive ihonhoitosarja on sensijaan ihan mainio.

Vierailija
31/38 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on huonoin ripsari ikinä. Harja on aivan ala-arvoinen ja ripsivärit ovat varisseet jo puoliltapäivin :/.

Olen ostanut pari valokynää - ensimmäinen oli ok, mutta toinen ihan älytöntä kittiä, liekö ollut kuivunut ennen käyttöä. Enkä ostanut kolmatta, vaan vaihdoin merkkiä :). Lumenen ihorasva meni minulla käsivoiteeksi, haisi iholla jotenkin härskiintyneelle.

Ainoa Lumenen tuote, jota käytän ja olen tyytyväinen on mineraalikuorintavoide tuubissa, jättää ihon todella raikkaan tuntoiseksi.

Natural coden Vihreässä hylsyssä oleva ripsari on toosi hyvä. Suosittelen kokeilemaan, ainakin tokmannilta sen sai noin 7 eurolla.

Vierailija
32/38 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kyllä joitakin Lumenen tuotteita, esimerkiksi kivipuuteria ja Arctic Aqua tasapainottavaa kosteusemulsiota, ovat hyviä hyvä minun rasvaisuuteen taipuvalle iholle. Muitakin hyviä on ollut, mutta harmittavasti osa on jo lopetettu.

Vierailija
33/38 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensitive-sarjaa eniten, couperosa iho..

Puhdistusemulsio,kasvovesi, päivä+yövoide, kosteuttava naamio..ja ehkä suosikkituote kuorintavoide herkälle iholle, hyvä minusta!

Huulipunia, huulikiiltoa, luomiväriä, puuteria myös.

Susikkini "hydra drops" meikkivoide tosin lopetettiin, en ole vielä keksinyt ikä olisi vastaavanlainen kevyt meikkivoide..

Vierailija
34/38 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensitive-sarjaa eniten, couperosa iho..

Puhdistusemulsio,kasvovesi, päivä+yövoide, kosteuttava naamio..ja ehkä suosikkituote kuorintavoide herkälle iholle, hyvä minusta!

Huulipunia, huulikiiltoa, luomiväriä, puuteria myös.

Susikkini "hydra drops" meikkivoide tosin lopetettiin, en ole vielä keksinyt ikä olisi vastaavanlainen kevyt meikkivoide..

- ripsiväri sopii allergisille silmilleni (useampikin LUmenen ollut ok); Sensitive-sarjan kosteusvoide hyvä. KÄytin myös tuota Hydra drops -meikkivoidetta pitkään. Huulikiilto käytössä päivittäin - sopii kuiville huulilleni huulirasvoja paremmin.

Lumene ei ehkä ole huippumerkki, mutta "riittävän hyvää" laatua arkikäyttöön + ei liian kallis.

Vierailija
35/38 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- sekin on yksi valintaperuste, että on suomalainen merkki.

Vierailija
36/38 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota mineraalimeikkipuuteria, olen tykännyt.

Ihokin tuntuu puhtaammalta.

Vierailija
37/38 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: kokeile Maybellinen Mineral Liquid tai Dream Satin Liquid -meikkivoidetta.Ovat kevyitä ja niitä tarvii vaan ohuen kerroksen. Nämä eivät myöskään tuoksu ollenkaan, joten passaa myös hajuherkille.

Mä olen nyt jotenkin hurahtanut yhtäkkiä näihin Maybellineihin, kun rahat on ollu tiukemmassa. Niiden ripsarit on minusta erittäin hyviä ja esim Citarissa aina on jotain tarjouksessa...

Vierailija
38/38 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdistusöljy on tosi hyvä näin talvella. Mustikkaripsiväri on parasta, sekä harja että värin laatu, kestää hyvin eikä rapise.

Käytän myös huulipunia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä