Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Käytätkö Lumenen tuotteita?

Vierailija
05.01.2010 |

- Mitä ja miksi?

-Miksi et, jos et?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa ja sopii tarpeisiini.

Vierailija
2/38 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös Natural Codea kasvojen puhdistukseen ja kynsilakkoina. Ripsivärejä on pari "mustikkaa" ja yksi Quick Chic -kynsilakka.

Mä tykkään ja ovat suomalaisen yrityksen tuoteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojenpuhdistusaineita jotka on semmoisessa sinisessä tuubissa ja "pullossa". Ja silmämeikinpoistoainetta, ei aukaise mun silmäkulmia vereslihalle niin kuin jotkut toisen merkkiset on tehneet..

Meikeistä käytän ripsiväriä ja mineraalipuuteria.

Varmaan siksi käytän Lumenea koska meidän marketissa ei ole kovin huima valikoima ja mielestäni nämä ovat niistä parhaiten minulle sopivia tuotteita.

Vierailija
4/38 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilin koska olen töissä eräässä lehdessä ja Lumene laittoi meille aina meikkejä ja kosmetiikkaa, monta pakettia vuodessa, varmaan kaikki uutuudet, Cutrinin hiusjuttuja myös. Nyt eivät enää postita, eli en enää käytä. Mutta aiemmin kyllä, kun tein niistä lehteen arvioita.

Vierailija
5/38 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä laatuunsa nähden kalliita. Joskus ostin puhdistusemulsiota ja en tykännyt.

Vierailija
6/38 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole hyvä sarja. Tai anteeksi, luomivärejä kyllä käytän ;) Kynsilakat esim. todella huonoja, varsinkin hintaansa nähden. Eivät ole kalliita, mutta n. samaan hintaan saa paljon parempia.

Vierailija
7/38 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvat ym. ei ole sopineet, meikkejä olen kokeillut enkä ole ollut tyytyväinen.

Vierailija
8/38 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen sininen "pakkaus", olisiko joku mustikka-juttu?

Sopivan hintainen ja hyväksi koettu.

Vierailija
9/38 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät sovi mun iholle ollenkaan.

Ainoa poikkeus on sensitive ripsari kaikki muut meikit aiheuttavat kutinaa ja kirvelyä. esim huulipunat ja rajauskynät ihan karmeita

Vierailija
10/38 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hyvä hintalaatusuhde. Sittenpä se näemmä lopetettiin (harmi!), joten kokeilin sitä beigenvärisessä rasiassa olevaa kamalaa mineraalijauhoa, meikkipuuteri olevinaan sekin. Ihan kaamea tuote ainakin minun iholleni! Oli kuin leipomisjauhoja olisi levitellyt naamaan. Ei toimi mulla, joten vaihdoinpa sitten merkkiä kokonaan.

Lumenen ihohuokosia supistava kasvovesi on minusta kyllä hyvä.

Vierailija
11/38 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärtyvälle iholleni.

Vierailija
12/38 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ripsari on kans ihan ok, kun on päässyt Lancome tai Kanebo (kumpiko nyt onkaan ollut vakikäytössä) loppumaan.

Vierailija
13/38 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kallista paskaa".

Vierailija
14/38 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreässä hylsyssä oleva ripsari on toosi hyvä. Suosittelen kokeilemaan, ainakin tokmannilta sen sai noin 7 eurolla.

Vierailija
15/38 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosikausia käyttänyt Lumenen kivipuuteria, koska Translucent-sävy on minulle juuri oikea eikä puuteri kuivata ihoani niin paljoa kuin jotkut muut merkit.

Vierailija
16/38 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikkivoidetta (naturalcode)

puuteria "

mineraalimeikkipuuteria

kulmakynää

kajaaleja

poskipunaa ja aurinkopuuteria

luomivärejä

huulipunaa

kynsilakkoja

puhdistustuotteita

rasvoja, käsiin naamaan kroppaan

deodoranttia ja

uusin ostokseni oli herkän ja punoittavan ihon seerumi

Ostan Lumenea koska sillä on hyvä hinta/laatu suhde ja se on kotimainen = värit sopivat hyvin suomalaiselle iholle!

Muita meikkimerkkejä käytän maxfactor, L'oreal, Gosh, no 7

Vierailija
17/38 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole ollut hyviä tuotteita.

Vierailija
18/38 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natural code luomiväriä ja puuteria

Kosteuttavaa naamiota ja päivävoidetta

Vierailija
19/38 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se meikkipuuteri oli munkin suosikkini. Väri ym. lähes täydelliset! Kokeilin sitä mineraalimeikkipuuteria ranteelleni kaupassa ja jätti suttuisen pinnan. En uskaltanut ostaa ja olen tyytyväinen ratkaisuun nyt kun luin tämän sinun viestisi. Tällä hetkellä käytän Laveran irtopuuteria. Se jättää luonnollisen näköisen mattapintaisen ihon, mutta ei tietysti peitä ollenkaan.

Oli hyvä hintalaatusuhde. Sittenpä se näemmä lopetettiin (harmi!), joten kokeilin sitä beigenvärisessä rasiassa olevaa kamalaa mineraalijauhoa, meikkipuuteri olevinaan sekin. Ihan kaamea tuote ainakin minun iholleni! Oli kuin leipomisjauhoja olisi levitellyt naamaan. Ei toimi mulla, joten vaihdoinpa sitten merkkiä kokonaan.

Lumenen ihohuokosia supistava kasvovesi on minusta kyllä hyvä.

Vierailija
20/38 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaista. Suunniteltu suomalaiselle iholle, valmistettu Suomessa, hinta-laatusuhde mielestäni hyvä. Sopivat minun herkälle iholleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan