Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin kokematon, että ihan ärsyttää!

Vierailija
05.01.2010 |

Tarkoitan ihmissuhteita. Olen seurustellut vain yhden miehen kanssa. Ihastuksia on ollut, mutta jotenkin niistä ei ole tullut mitään. Tunteet on kuivuneet kasaan melkein heti ja miehet eivät ole uskaltaneet kunnolla ottaa kontaktia.

Tämä yksi mies on pysynyt vierellä (tai kulkee perässä ja mäkättää) vuosi kausia. Mutta olis ollu jännää seurustella kevyesti muidenkin kanssa ja muistella vanhoja poikaystäviä. Nyt sitten on toi ukko joka lukee mua kuin avointa kirjaa, näkee silmäripsien asennosta jo onko joku vialla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..se, milloin sinua haluttaa naida...

Vierailija
2/6 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. Mikä siinä on niin pahaa..?

Jos teillä ei ole lapsia, eikä vissiin kovin onnellistakaan (jos oikein tulkitsin) niin miksi et lopeta hommaa ja lähde kokeiluille?

En kyllä ymmärrä miksi pitäis olla kokemusta puolesta kylästä? Siis kokemuksen vuoksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..se, milloin sinua haluttaa naida...

Vierailija
4/6 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yhteinen talo ja yritys. Joten eipä oikeen enää kannata kiertää. Sitä paitsi kaikki hyvät on jo varattu. Ei kannattaisi nuorena sitoutua! Vasta joskus 25 v kerkiää ihan hyvin. Kun nuorena sitoutuu, jää oma perhe jo varhain pois kuvioista ja kumppanista tulee se tärkein elementti. Nyt jos tästä kuviosta lähtee, niin ei olis läheisiä enää (kummallakaan).

Se mikä mättää, on että mun oma elämä jää elämättä. Mä olen antanut kaikkeni tuolle miehen firmalle ja perheelle. Omiakin suunnitelmia oli, mutta ne kaikki on jääny toteuttamatta ja miehen mielestä vain kaikkein tärkeintä on hänen yrityksensä. Aina pitää olla häntä tukemassa, mutta kun itse tarvitsen tukea, saan tulla toimeen itsekseni.

Vierailija
5/6 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sua tue ku tukea tarvitset, pistä pillu kortille muutamaksi kuukauveksi niin eiköhän ala tukeakin sulle tulla ja käy ihmeessä vieraissa, hanki kokemuksia muistakin miehistä vaikka väkisin, saatat havaita että ei se aina niin ihanaa ole olla naitavana mutta saatpahan niitä kokemuksia joita kaipaat.

Vierailija
6/6 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sua tue ku tukea tarvitset, pistä pillu kortille muutamaksi kuukauveksi niin eiköhän ala tukeakin sulle tulla ja käy ihmeessä vieraissa, hanki kokemuksia muistakin miehistä vaikka väkisin, saatat havaita että ei se aina niin ihanaa ole olla naitavana mutta saatpahan niitä kokemuksia joita kaipaat.

Et kyllä vaikuta miltään ruudin keksijältä, jos tuon tosissasi sanot. Pihtaamisessa kärsii myös itsekin, jos nyt yhtään on alunperin edes seksistä nauttinutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi