Synnytyssalissa ruokaa tarjolla kesken synnytyksen?? Missä muka?
2 synnytystä takana eikä ainakaan Naistenklinikalla ole edes kysytty???
Kommentit (51)
kättärillä synnytyssaliin ruokaa synnytyksen jälkeen
minulle tulee herkästi huono olo verensokerin laskiessa. Kerroin sen eikä tipan saamisessa ollut mitään ongelmaa. Silloin ei tarvinnut syödä.
kättärillä synnytyssaliin ruokaa synnytyksen jälkeen
Kyllä mä vaan olin useemman tunnin (tais olla 8) synnytyssalissa ennen tositoimia, hyvin olisin voinut syödäkin, mutta ei tarjottu kun laitettiin tippa.
sain ekaa synnyttäessä synnytyssaliin teetä ja voileipiä. Synnytys kesti yli 20h joten aika heikoilla olisi ollut jollei mitään olisi välillä saanut. Sairaala siis PHKS.
ruokaa synnytysSALIIN ja KESKEN synnytyksen molemmissa synnytyksissä.
Esikoisen synnytys kesti 28h ja kuopuksen 19h + sektiot molemmpiin päälle, ja leikkaus saliin ei saanut ruokaa :D.
Eiskoista menin synnyttämään illalla ja seuraavan päivänä olisin saanut ihan lämpimän ruuan ruokaaikaan. Ei maistunut silloin,mutta leipää ja mustikkasoppaa söin jossain vaiheessa.
Kuopuksen tapauksessa olitiin kokoajan sektio valmiudessa,joten mielellään eivät ruokaa antaneet,mutta synnytyksen pitkittyessä sain myös vähän leipää ja sitä soppaa.
Näin siis Kysissä -04 ja -07.
ihan siellä synnytys salissa oli. Niin tai kuopusta tehdessä oli viiko osastolla käynnistyksessä,mutta 19h siellä synnytyssalissa.
-24
ainakin kysyttiin aina kun oli ruoka-aika, että haluanko jotain.
minulle tarjoiltiin aamupala (olin tullut yöllä saliin, mutta synnytys ei kunnolla käynnissä) ja ihan kunnon lounas (tässä vaiheessa synnytystä oltiin käynnistelemässä).