Hihii, toi oon mä!! Jännittää, perhosia mahassa.
Kommentit (8)
Mielenkiintoinen aika edessä ja haasteita vauvan kanssa liikkumisen suhteen riittää, mutta niitten yli päästään. :) blogi ei oo vielä auki.. ehkä sekin julkastaan tänään.
ap
kiitos mutta se on ihan maalilla aikaan saatu illuusio. Mut kiva huomata miten taviksestakin saa salikelpoisen isolla määrällä maalia. Jotkut on luonnonkauniita, mut me muut tarttetaan kaikki mahdollinen apu sitten! :D
ap
Onko tällä kertaa muutkin kevyempiä? Miten muuten sen voittaja ja putoaja valitaan? Netissä. Nimittäin edellisessä satsissa sen blondin olisi kuulunut kaiken järjen mukaan voittaa, mutta voittikin se toinen. Mietinkin kun se blondi hehkutti lehdessä että pettymys on suuri jos en voita, koska olen aina tottunut voittamaan jos päätän jotain, tms. tuohon tyyliin. Mietin että Suomessa ei ole viisasta ladella tollasta :).
Mut kuitenkin olen. Ne halusi vissiin tänä vuonna erilaisia ihmisiä, ja tuossa on tosiaan joka lähtöön. Raskauskiloja mulla ei tullut, koska sain raskausdiabeteksen, muita kiloja nuo on. Aattelen silti, että parempi karistaa pienempikin määrä ennenkuin kertyy enemmän. Ja koittaa löytää niitä pysyviä terveitä elämäntapoja samalla.
ap
Onnea valitsemallesi tielle!
minunkin pitäisi ryhtyä samaan näin joulun jälkeen.