Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko lapsilisä tulla äitipuolelle?

Vierailija
04.01.2010 |

Vai voidaanko se maksaa vain biologiselle vanhemmalle? Osaako kukaan sanoa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen vanhemmat/huoltajat (tarvitaan molempien suostumus) sen haluavat maksettavan

Vierailija
2/8 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mielestäni riittää, että lapsi esim asuu samassa osoitteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen vanhemmat/huoltajat (tarvitaan molempien suostumus) sen haluavat maksettavan

miehen exä ei tasantarkkaan allekirjoita mitään suostumusta...

ap

Vierailija
4/8 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilisä voidaan maksa myös muille kuin huoltajille, eikä siihen tarvita huoltajien lupaa. Esim sijaisäiti voi saada lapsilisän.

Vierailija
5/8 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilisä voidaan maksa myös muille kuin huoltajille, eikä siihen tarvita huoltajien lupaa. Esim sijaisäiti voi saada lapsilisän.

Vierailija
6/8 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei biologiselle vanhemmalle, eli isälle?

Vierailija
7/8 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmelle olen äiti, kahdelle äitipuoli. Se riittää, että kaikki lapset asuvat samassa osoitteessa meidän kanssamme.

Kelan täti neuvoi ottamaan kaikki lisät mulle ja samalle tilille, jotta Kelan päässä lasketaan nämä saman perheen viideksi lapseksi eikä kahden perheen kahdeksi ja kolmeksi lapseksi - korotuksethan on neljännestä ja viidennestä tällä tavalla suurempia.

Muistaakseni miehen nimmari paperissa riitti, hän oli saanut ne lisät näistä lapsipuolistani aikaisemmin.

Vierailija
8/8 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmelle olen äiti, kahdelle äitipuoli. Se riittää, että kaikki lapset asuvat samassa osoitteessa meidän kanssamme. Kelan täti neuvoi ottamaan kaikki lisät mulle ja samalle tilille, jotta Kelan päässä lasketaan nämä saman perheen viideksi lapseksi eikä kahden perheen kahdeksi ja kolmeksi lapseksi - korotuksethan on neljännestä ja viidennestä tällä tavalla suurempia. Muistaakseni miehen nimmari paperissa riitti, hän oli saanut ne lisät näistä lapsipuolistani aikaisemmin.

meidän esikoinen syntyy pian ja miehellä kaksi lasta, jotka asuvat meillä. Voisihan toki kaikki laittaa miehellekin, mutta olisi kiva, jos minunkin tililleni tulisi jotain, kun olen tosiaan sitten kotona vauvan ja toisen lapsipuoleni kanssa, niin ei paljon tuloja ole. (toinen lapsipuoli aloittaa koulun)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän