Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kävin sitten Sellon Prismassa ostoksilla
04.01.2010 |
Ei tuntunut kauhean pahalta, sisään mennessä vähän, mutta keskityin ostosten tekemiseen ja melkein tavalliselta tuntui. Oli paljon muitakin asiakkaita kaupassa.Henkilökuntaa oli tosi paljon tänään töissä, varmaan tukemassa toinen toisiaan, ja urheasti jaksoivat olla siellä ja kassat jopa hymyilivät. Voimia heille!
Kommentit (2)
luki, että siellä on kymmeniä työntekijöitä muista Prismoista tukemassa henkilökuntaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mä en käynyt tänään, mutta eilen kävin pikaisesti CM:ssä ja jotenkin tulin hirveän hyvälle mielelle, kun siin Prisman edessä oli pari pappia ja toinen meille tosi tärkeä - meidän molemmat pojat kastanut ja meidät vihkinytkin ja tämän papinkin kasvoilla käväisi välillä hymy. Osanottoni kaikkien uhrien läheisille. Hienoa on kuitenkin, että elämä jatkuu, niillä ketkä saivat nyt elämäänsä jatkaa.